• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082317144
  • منبع : نمایندگی سمنان

تأکید نماینده ولی فقیه در سمنان بر ضرورت توجه به دغدغه‌های دانشجویی

تأکید نماینده ولی فقیه در سمنان بر ضرورت توجه به دغدغه‌های دانشجویی

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت توجه مسؤولان دانشگاه‌ها به دغدغه‌های حوزه دانشجویی در این استان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آبان ماه) در ادامه حضور در مراکز علمی و آموزشی استان به دانشگاه سمنان رفت و ضمن گفت‌وگو با جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه، از طرح صریح مشکلات و موضوع‌ها توسط دانشجویان و دانشگاهی‌ها تقدیر و اظهار کرد: دانشگاه سمنان جایگاه ممتازی بین دانشگاه‌های کشور دارد.

وی به برخی کمبودهای اعتباری پرداخت و گفت: مسأله کمبود بودجه یک، موضوع عمومی است که به دانشگاه‌ها محدود نمی‌شود و همه دستگاه‌ها و نهادها را دربر می‌گیرد.  

امام جمعه سمنان مدیریت اعتبارات و بودجه‌ها را در شرایط اقتصادی امروز ضروری دانست و افزود: مسؤولان دانشگاه سمنان شأان و منزلت دانشگاهی‌ها را به خوبی درک می‌کنند و در راستای حل مسائل دانشجویان گام برمی‌دارند.  

او با تأکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رفاهی دانشجویان دانشگاه سمنان اظهار کرد: باید زمینه مشارکت دانشجویان در حل مسائل دانشگاه فراهم شود.  

نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطالبه‌گری دانشجویان در حوزه‌های مختلف را شایسته تقدیر دانست و گفت: ائمه جمعه وظیفه دارند از ظرفیت‌های در اختیار خود برای پیگیری مطالبات عمومی و دانشجویی استفاده کنند که البته بسیاری از موارد بدون نیاز به التهاب‌آفرینی قابل رفع است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه همه ما باید خود را مسئول امور کشور بدانیم افزود: امر فرهنگ نیازمند سرمایه‌گذاری و اختصاص وقت است، چراکه تحولات فرهنگی به آرامی و به مرور زمان انجام می‌شوند.  

وی با دعوت از دانشجویان و جوانان برای حضور فعال در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دفتر ما آماده دریافت نظرها، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان است علاقه داریم بیشترین فرصت را در اختیار جوانان و دانشجویان قرار دهیم.  

در این برنامه، تعدادی از دانشجویان نظرها و دغدغه‌های خود را درباره مسائل مختلف کشور با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان در میان گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha