• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402082417346
  • خبرنگار : 50126

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: مهم‌ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.

به گزارش ایسنا، «علی عسکری» شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی ایلام اظهار کرد:مهم‌ترین اولویت هلدینگ خلیج فارس افزایش سرانه اشتغال در استان ایلام است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه ایلام به واسطه‌ وجود ظرفیت‌های عظیم خدادادی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی  یک استان توانمند در سطح کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: افزایش خوراک پتروشیمی ایلام تا رسیدن به ظرفیت صد درصدی باید با قید فوریت پیگیری شود.

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

وی با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس از طرح‌های درون مجتمعی در جهت افزایش سود شرکت‌ها حمایت خواهد کرد، ادامه داد:مشکلات خوراک پتروشیمی در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

 مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه  پارک پلی‌پروپیلن در تحقق هدف اشتغالزایی در استان و تکمیل زنجیره ارزش نقش بسزایی دارد افزود: استان ایلام گوهری است که به درستی و در راستای توسعه از آن بهره‌برداری نشده است.

عسکری با تمجید از بردباری و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: بسیاری از مدیران شایسته کشور از فرزندان‌ استان ایلام هستند که نشان از توانمندی ایلامی‌ها در سطوح عالی مدیریتی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام ادامه داد: همه‌ی ارگان‌ها، نهادها و بانک‌ها در کنار شرکت صنایع پتروشیمی برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان ایلام تلاش کنند.

سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در پتروشیمی ایلام

سیدغلامحسن گرشاسبی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه ایلام مصداق بارز فرصت و تهدید است افزود: کمبود خوراک و زیان انباشته مهم‌ترین مشکلات پیش‌روی پتروشیمی ایلام است.

مهم‌ترین اولویت پتروشیمی خلیج فارس، اشتغال است

گرشاسبی ادامه داد:استثنایی‌ترین واحد شیرین‌سازی کشور در پتروشیمی ایلام راه‌اندازی شده است.

وی افزود:در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، پتروشیمی ایلام بیش از ۸۵ درصد تحقق برنامه تولید داشته است.

گرشاسبی با اشاره به اینکه روند تولید اتیلن در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۹۲ تن  اتیلن تولید شده است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام بیان داشت:ایستگاه تخلیه و بارگیری C5 تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر در این مجتمع مشغول به کار هستند افزود: حدود ۹۰ درصد نیروهای این مجتمع بومی استان ایلام هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha