• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402082417425
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار نجف‌آباد:

حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد جان تازه می‌گیرد

حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد جان تازه می‌گیرد

ایسنا/اصفهان شهردار نجف‌آباد گفت: با بهسازی و نوسازی اتوبوس‌های جدید، ناوگان حمل و نقل عمومی نجف‌آباد جان تازه می‌گیرد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی بخشی از خودروهای حمل و نقل عمومی و همچنین لزوم توسعه این بخش، با خرید خودروهای جدید و یا بهسازی اتوبوس‌های واحد تحول در نجف‌آباد ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تا پایان امسال  ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۳۴ دستگاه ون جدید به چرخه حمل و نقل عمومی وارد خواهد شد که بخش خصوصی نیز در این خصوص همکاری و مشارکت دارد.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه افزایش قیمت اتوبوس‌های واحد و محدودیت اعتبارات مدیریت شهری را داریم، تصریح کرد: بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوس در دستور کار قرار گرفته که برای آن ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه  اختصاص داده‌ایم و ۱۰ واحد بهسازی خواهند شد.

وی ادامه داد: این اقدامات در کاهش تردد خودروهای تک‌سرنشینی و کاهش آلایندگی‌ها نقش داشته که مدیریت شهری بر توسعه حمل و نقل عمومی تمرکز دارد.

به گفته امامی، خدمات حمل و نقل عمومی تنها متوجه شهروندان نجف‌آبادی نبوده و بسیاری از مسافران و مردم دیگر شهرها نیز برای رفت و آمد خود از این خدمات بهره می‌برند.

وی به دیگر پروژه‌های در دستور کار شهرداری نجف‌آباد تا پایان سال نیز اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت در معابر این شهر با اختصاص اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

شهردار نجف‌آباد اضافه کرد: ۱۲ هزار تُن آسفالت برای این کار پیش‌بینی شده که روکش معابر و آسفالت خیابان و کوچه‌های خاکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ پروژه در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر، اصلاح و تأمین روشنایی خیابان‌ها، دفع آب‌های سطحی، اجرای فاز دوم و تکمیل پروژه فرهنگسراهای کوثر و آیت‌الله عالم، بهسازی خیابان‌ها، انتقال پساب فاضلاب و زیرسازی معابر است.

امامی یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد که تا پایان سال بر اساس برنامه افتتاح و یا آماده‌سازی برای فازهای بعدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ پروژه نیز در شش‌ماهه اول سال به بهره‌برداری رسیده، افزود: برای اجرای آن ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که شامل آسفالت معابر، پیاده‌روسازی، سنگ‌فرش خیابان‌ها، زیرسازی و توسعه مسیرهای معابر شهر بوده است.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه این خدمات برای توسعه شهری و رفع نیازهای زندگی شهروندان بوده، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد فرصت‌های گردشگری و جذب توریست نیز طبق برنامه مشخص پیش می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha