• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402082417582
  • خبرنگار : 71460

۸۱ شوت به دروازه در دیداری یک طرفه در جام جهانی!

۸۱ شوت به دروازه در دیداری یک طرفه در جام جهانی!

برزیل در یک بازی گروهی در جام جهانی زیر ۱۷ سال در اندونزی با نتیجه ۹ بر صفر نیوکالدونیا را شکست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت rbc، تیم ملی فوتبال برزیل توانست در دومین دیدارش در جام جهانی نوجوانان با ۹ گل نیوکالدونیا را شکست دهد.

گل های این دیدار را رایان (۲۸، ۵۱ از نقطه پنالتی)، استوائو (۳۹)، لوئیجی (۴۴)، کاوان الیاس (۴۶، ۸۶، ۴+۹۰)، ویکتور ریس (۵۶) و ژائو ویکتور (۶۱) به ثمر رساندند. 

تیم ملی برزیل در این دیدار ۸۱ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۲۳ شوت در چارچوب دروازه حریف بود. نیوکالدونیای نیز ۶ شوت (یک شوت در چارچوب) داشت.

طبق گزارش Opta، رکورد قبلی در این مسابقات، ۴۲ شوت به سمت دروازه بود که کامرون در  دیدار برابر نیوزیلند در سال ۲۰۱۳ بود ثبت کرده بود. 

بعد از این دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی دور گروهی جام جهانی به مصاف انگلیس رفت و دو بر یک شکست خورد. 

نوجوانان ایران در حالی در این بازی شکست خوردند که ابتدا از حریف اروپایی خود پیش افتادند و نیمه نخست را با پیروزی به پایان بردند. در نیمه دوم انگلیس به گل تساوی رسید و در حالی که بازی با تساوی در حال اتمام بود، مهاجم انگلیس در آخرین دقیقه‌های بازی از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاع ایران استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

تیم ملی نوجوانان ایران در بازی سوم جمعه با نیوکالدونیا دیدار خواهد کرد. 

اگر برزیل در بازی بعدی خود به انگلیس ببازد، ممکن است از صعود به مرحله حذفی باز بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۶ ۱۰:۲۵

ایران اگه میخواد صعود کنه باید بازی با نیوکالدونیا رو مثل یک فینال بدونه و تا میتونه با حوصله و منطق بازی کن و در همون نیمه اول کار رو تموم کن(با زدن ۷ گل در نیمه اول) در نیمه دوم استرس و فشار بچه ها کم میشه و به هدفشون که همون ۱۴ تا گل خواهند رسید! یا علی