• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402082417625
  • خبرنگار : 90127

افزایش همکاری های جهاد دانشگاهی هرمزگان و فرمانداری بندرخمیر

افزایش همکاری های جهاد دانشگاهی هرمزگان و فرمانداری بندرخمیر

ایسنا/هرمزگان میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر با دکتر احمد زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان در راستای افزایش همکاری های دو سویه دیدار و گفت وگو کرد.

 دکتر احمد زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان با بیان ظرفیت ها و امکانات این نهاد انقلابی درحوزه های فناوری، آموزش، اشتغال و پژوهشی بر توسعه و تعامل بیشتر تاکید کرد.

زاهری حل مشکلات کشور را  نیاز  کار های بزرگ و جهادی دانست و افزود: جهاد دانشگاهی استان در سال های اخیر با انجام کار های علمی، پژوهشی موفقیت های بسیاری کسب کرده است و  ترکیب و همگامی توامان علم و صنعت از اولویت‌های جهاددانشگاهی از بدو تشکیل بوده که این امر بالعینه در اقدامات این نهاد نمود یافته است  که جهاددانشگاهی در راستای ترقی، توسعه و همسان‌سازی کشور در علم و صنعت تلاش کرده و موفق بوده است.

وی همچنین نوآوری و تلاش در راستای رفع مشکلات روز جامعه همگام و هماهنگ با ارکان نظام و مطالبات رهبری وجه تمایز این نهاد دانسته و گفت: جهاددانشگاهی از حالت عادی‌سازی و کارهای روتین عبور کرده و با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می‌رود.

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر نیز در این دیدار، پیشرفت مبتنی بر کار کارشناسی و عالمانه را در شهرستان بندرخمیر وظیفه‌ واولویت مهم برشمرد و گفت: باید از فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته در جهت خدمت به مردم بهترین استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان بندرخمیر همه باید تلاش کنیم، گفت: همه دستگاه‌ها با همراهی مردم باید همدل در راستای توسعه استان و تمامی شهرستان های آن گام بردارند.

فرماندار بندر خمیر به اقدامات موثر جهاددانشگاهی در حوزه‌های فناوری، فرهنگی، آموزشی و... اشاره کرد و گفت: از ظرفیت این نهاد انقلابی در راستای توسعه شهرستان بندرخمیر استفاده خواهیم کرد و از راه اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در شهرستان بندرخمیر استقبال می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha