• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402082417702
  • خبرنگار : 50214

مسئولان وعده دادند؛

نامگذاری معابر یزد به نام شهدای یگان ویژه/ساخت فیلم با همکاری پلیس ویژه یزد

نامگذاری معابر یزد به نام شهدای یگان ویژه/ساخت فیلم با همکاری پلیس ویژه یزد

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر و مدیر کل صدا و سیمای یزد به طور جداگانه درخصوص نامگذاری معابر پرتردد شهر به نام شهدای یگان ویژه و ساخت فیلم کوتاه با همکاری این پلیس تخصصی قول مساعد دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد طی نشستی با فرماندهان پلیس ویژه یزد از مزین کردن یکی از معابر پرتردد شهر به نام «شهدای یگان ویژه» خبر داد و گفت: یگان‌های ویژه فراجا از ابتدای تشکیل نیروی موفق و موثر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ ای از اقتدار در فرماندهی انتظامی کشور است چرا که علاوه بر انجام ماموریت‌های محوله خود که در رابطه با نظم و امنیت جامعه و مردم است در کارهای عام المنفعه نیز حضور فعال دارد.

«عزیزالله سیفی» ضمن بیان این مطلب، بر کارآمدی یگان ویژه در استان تاکید و اظهار کرد: استان یزد از قدیم الایام استانی امن و آرام بوده است ولی در چند دهه گذشته با توجه به تغییر بافت‌های جمعیتی استان شاهد بعضی مسائل بوده‌ایم و این مهم می‌طلب که همگی بیش از پیش در صدد تلاش بیشتر برای حراست، حفاظت و نگهداری از این استان و آرامش و امنیت مردم مهمان نواز و دوست داشتنی این استان برآییم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس ویژه یزد، «احسان کریمی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز از تولید فیلم کوتاه پلیسی با همکاری مشترک یگان ویژه استان خبر داد.

وی افزود: سازمان صدا و سیمای کشور از سویی خود را بدهکار شهدای این مجموعه ولایی می‌داند و از سویی دیگر برخود لازم می داند تا صحنه هایی از دلاورمردی ها و رشادت های مجموعه پلیس ویژه را چه در بحث ماموریت‌های عملیاتی و سخت و چه در بحث ماموریت‌های مردم یاری در انظار مردم به نمایش بگذارد تا به نوعی بخشی از دین خود را نسبت به شهدای این مجموعه خدوم ادا کند.

مدیر کل صدا و سیمای یزد با اشاره به کار مشترک یگان ویژه و صدا و سیمای استان و تولید فیلم کوتاه اقتداری در آینده نزدیک، ابراز کرد: یگان ویژه با هوشمندی و درایت فرماندهان ارشدی نظیر سردار «حسن کرمی» در تمام وقایع به خوبی وارد شده و مسائل را حل می‌کند.

کریمی با بیان این که پلیس ویژه در بحث رویکرد اجتماعی، با عملکرد مثبت خود سبب تکریم مردم و در نهایت جذب سرمایه‌های اجتماعی می شود، گفت: این پلیس تخصصی در بحث اقدامات سلبی نیز در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور، مطالبه عمومی مردم شریف ایران را به دنبال می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha