• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082417738
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امسال به ۲۸۶۴ نفر افزایش یافت

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امسال به ۲۸۶۴ نفر افزایش یافت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید به ۲۸۶۴ نفر افزایش یافت.

سعید جاودان سیرت در جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد۴۴۱ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتر عمومی و تخصصی بالینی در ۳۱ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرفت شده است.

وی اظهارکرد: در حال حاضر دو هزار و ۴۲۳ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رشته ها  و مقاطع مختلف درحال تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه نقش شما دانشجویان به عنوان نماد علم و موفقیت در جامعه نقشی مهم و پر رنگ است، خاطرنشان کرد: بررسی تاریخ و فرهنگ تمدن ملت های دنیا نشان داده است که جامعه ما در فرهنگ و تمدن یکی از کهن ترین جوامعی است که سایر ملت ها از الگوهای اقتباس کرده اند، بنابراین امروز نیز باید بگونه ای عمل کنید که در زمینه ها مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، جامعه پیش روی ما از شما اقتباس کند و شما را الگو بداند.

جودان سیرت با بیان اینکه ضروری است دانشجویان هدفمندانه گام بردارند، تصریح کرد: کسب علم کنید و در کنار آن به آراستگی مادی و معنوی خود بپردازید و به سلامت فکر و اندیشه خود اهمیت دهید تا بتوانید سرآمد باشید و در موفقیت اوج بگیرید.

وی ادامه داد: امید داریم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بتوانیم پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم. ما در این راه نیز از ایده ها، پیشنهادات و انتقادات شما استقبال خواهیم کرد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امسال به ۲۸۶۴ نفر افزایش یافت

همچنین حجت اله روایی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در ادامه با بیان اینکه ورود به دانشگاه، آغاز راه یک دانشجو است، گفت: دانشجویان باید بدانند که در شروع این مسیر باید امیدوارانه تلاش کنند زیرا در این مسیر دستخوش موانع و مشکلاتی خواهید شد که باید برای آنها آمادگی داشته باشید.

وی با بیان اینکه دانشجو در کنار کسب علم باید به خودسازی دست یابد، افزود: برای خودسازی برنامه ریزی داشته باشید چنانچه از این مهم غافل شوید نمی‌توانید به مراتب بالایی دست یابید.

دکتر روایی تاکید کرد: خودشناسی و خداشناسی اصول مهمی در زندگی شما خواهد بود که باید در کنار علم به این اصول جامه عمل بپوشانید.

سجاد قادری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشجویان امروز به محیطی وارد شده اند که می توانند به خوبی استعداد های خود را کشف کنند، بنابراین مجدانه تلاش کنند تا دایره شایستگی و استعدادهای خود را کشف کرده و به موفقیت دست یابید.

وی با بیان اینکه اساتید مجربی در دانشگاه داریم، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۱۷ استادتمام، ۱۳۷ استادیار و ۳۷ دانشیار و ۲۸ مربی مشغول به خدمت هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، قادری بیان کرد: از لحاظ امکانات، تجهیزات و اساتید در زمره دانشگاه های خوب هستیم، بنابراین در چارچوب مطالبه گری شما دانشجویان وظیفه می دانیم تمام تلاش خود را بکار گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha