• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082417780
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت کامل در ادامه مطلب امکان پذیر می‌باشد برای دانلود قسمت یازدهم فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت با ما همراه باشید. و قسمت جدید سریال زخم کاری ۲ بازگشت را دانلود کنید

به گزارش ایسنا به نقل از فیلم کده، دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت را جمعه ۲۶ آبان ساعت ۸ صبح از دست ندهید. سریال زخم کاری ۲ بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. دانلود قسمت ۱۰ فصل ۲ زخم کاری بازگشت از لینک زیر امکان پذیر است.

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ زخم کاری

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت کامل با کیفیت عالی

بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت:

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

درباره سریال زخم کاری ۲ بازگشت:

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

داستان سریال زخم کاری ۲ بازگشت:

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری شد. در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.

دانلود زخم کاری ۲ بازگشت قسمت ۱۲

تماشا و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب فیلمینو به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت فیلمینو شوید و به تماشا بنشینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha