• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082417790
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرکل امور مالیاتی استان:

صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است

صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌ شرقی، تولید، صنعت و اشتغال را سه محور اساسی در مسیر توسعه استان عنوان کرد.

عیسی اورج‌زاده در بازدید میدانی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان و حمایت از افزایش تولید و سطح اشتغال صنایع تولیدی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت‌ پگاه آذربایجان‌شرقی و شرکت تراکتورسازی ایران و دیدار با مدیران و کارگران این مجموعه‌ها، به بررسی مشکلات مالیاتی صنایع تولیدی و دغدغه‌های تولیدکنندگان پرداخت. 

وی افزود: تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تامین درآمدهای پاک و پایدار برای کشور، تضمین کننده تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است که مشارکت و نقش آفرینی مودیان استان به ویژه اشخاص حقوقی در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت مالیات، به طور یقین منجر به توسعه و آبادانی استان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی سازمان امور مالیاتی از واحدهای تولیدی و کسب و کار استان، اشتغال‌زایی برای رفع بیکاری و قطع وابستگی کشور در شرایط تحریم برای رشد و توسعه اقصادی کشور را مهم دانست.

اورج زاده اظهار کرد: همان‌گونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال "رشد تولید و مهار تورم" نامگذاری شده است، نظام مالیاتی نیز بیش از هر سال، توان خود را برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات و موانع آن‌ها قرار داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، وی در این بازدیدها از تلاش و زحمات کارکنان این مجموعه‌ها قدردانی کرد و تاکید کرد: استقرار چنین واحدهایی در سطح منطقه موجب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد کسب و کار در منطقه شده و در ایجاد اشتغال مولد بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha