• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402082418114
  • خبرنگار : 50604

ویژه نیروهای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت

ایسنا/گلستان اولین دوره آموزشی ملی کارورزی نیروهایی جدید الاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گرگان به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بعدازظهر چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی ملی کارورزی نیروهایی جدیدالاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با گستره ۳۴ مرکز تحقیقات استانی و ۲۱ مؤسسه تحقیقات ملی در سراسر کشور در همه حوزه‌های تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی فعالیت دارد.

ماشاءالله خشنود، احیا و تأمین منابع انسانی را مهمترین رکن و موتور محرکه تحقیقات و ترویج کشاورزی دانست و ادامه داد: تمام تلاش ما در ۲ سال گذشته در این راستا بوده که بتوانیم منابع انسانی مورد نیاز را از طریق مراجع قانونی کشور تأمین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳۰۰ نفر از جوانان کشور برای خدمت در سازمان تحقیقات، مؤسسات و مراکز تابعه پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد ۲۷۵ نفر مشغول به کار شدند.

خشنود تصریح کرد: افراد پذیرفته شده در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در ۲۴ رشته شغلی مشغول به کار شدند که ۱۶ رشته شغلی در حوزه‌های تخصصی کشاورزی و هشت رشته شغلی نیز در رشته های عمومی و پشتیبانی مورد نیاز مراکز و مؤسسات است.

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در گرگان پایان یافت

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان اداری استخدامی کشور، آموزش‌های بدو استخدام بعد از سال‌ها تعطیلی برای افراد برگزیده شده در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در قالب پنج دوره آموزشی و کارآموزی برگزار شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات کشور با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان این آزمون استخدامی پیش از این در ۶ دوره آموزشی الکترونیک شرکت کرده‌اند، گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به مدت یک هفته به صورت کارآموزی در مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان گلستان شرکت کردند.

این مقام مسئول از برگزاری پنج دوره آموزشی برای نیروهای تازه به کارگیری شده در مرکز تحقیقات کشاورزی سراسر کشور خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل بالا و توانمندی مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان سه دوره از پنج دوره در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره آموزشی برای رشته زراعت و اصلاح نباتات و علوم باغبانی در استان گلستان پایان یافت، تصریح کرد: اولین دوره کارآموزی پذیرفته شدگان به مدت یک هفت در استان گلستان برگزار و از سه نفر برتر این دوره با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha