• پنجشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402082518541
  • خبرنگار : 50649

صنعتگران و معدن‌کاران نمونه فارس تجلیل شدند

صنعتگران و معدن‌کاران نمونه فارس تجلیل شدند

ایسنا/فارس مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن جهت تجلیل از ۶۲ برتر صنعتی و معدنی در استان فارس برگزار شد.

آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان فارس در محل سالن مجتمع فرهنگی، رفاهی دانشگاه شیراز با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، علیرضا پاک فطرت و جعفر قادری نمایندگان مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،  حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، سهراب شرفی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، رؤسای دستگاه‌های اجرایی و سایر صنعتگران و معدن‌کاران، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های بخش خصوصی برگزار و از ۶۲ واحد صنعتی و معدنی  نمونه تقدیر و لوح و تندیس اهدا شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، رؤسای دستگاه‌های اجرایی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران و بنگاه‌های اقتصادی گفت: رفع موانع صنعتگران و معدنکاران اهمیت بسیاری دارد، از این‌رو در قالب جلسات، کمیته‌های تخصصی، بازدید و کارگروه تسهیل و ... به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی در جهت تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید در استان هستیم.

حمیدرضا ایزدی با تأکید بر ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در توسعه فعالیت‌های اقتصادی افزود: توجه به شناسایی ظرفیت‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری در استان، گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای کیفی‌سازی تولیدات، توسعه بازارهای داخلی و خارجی  ورونق اقتصادی امری ضروری است که وجود همدلی و ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی نیز از عوامل مؤثر در این مهم است که در استان فارس نمود دارد.

درادامه این همایش نمایندگان بخش صنعت و معدن به ارائه نظرات و مشکلات در حوزه تولید پرداختند و درخواست‌های مدیران واحدهای صنعتی ومعدنی را بیان کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت فارس، در حاشیه این رویدادنمایشگاه یک روزه توانمندی‌های صنعتی و معدنی فارس با مشارکت بیش از ۳۰ واحد تولیدی و معدنی گشایش یافت، در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان فارس فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دادند که استاندار فارس، سایر مسئولان و صنعتگران و معدنکاران از نمایشگاه بازدید و درجریان توانمندی‌های تولید کنندگان قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۵ ۱۹:۱۵

لطفا کوه خواری را تعطیل کنید دیگه شورش را در اوردید یک عده سرمایه دار جمع شدن و در کوه های بوانات فارس دست به تخریب و اکوسیستم منطقه زده اند تحت چه شرایطی هر جا و به هرکسی دارید مجوز خام فروشی میدید چرا منابع۲۸۲ طبیعی وحیات وحش را دارید نابود میکنید؟