• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402082618809
  • خبرنگار : 50039

"گنبدکاووس" قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان گلستان

"گنبدکاووس" قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیأت کشتی گلستان با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، ادامه داد: کشتی‌گیران برتر به اردوی تیم منتخب استان جهت حضور در رقابت‌های کشوری دعوت می‌شوند.

علی‌اکبر بصیرنیا، صبح جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از پایان فرآیند برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان گلستان و بازگشت تیم‌ها به شهرستان‌های خود خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس آغاز و شامگاه همان روز با معرفی کشتی‌گیران برتر پایان یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات با حضور ۱۲۵ کشتی‌گیر از سراسر استان در ۱۰ وزن برگزار شد، ادامه داد: پس از پایان تیم گنبدکاووس با ۱۶۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم نوکنده با ۱۶۵ امتیاز نائب قهرمان شد و تیم گرگان با ۱۶۵ امتیاز به جایگاه سوم این دوره بسنده کرد.

رئیس هیأت کشتی گلستان به برگزاری مسابقات فوق در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و حضور پرشور تماشاگران علاقمند به این ورزش المپیکی اشاره کرد و افزود: بی‌شک کشتی در گلستان دارای جایگاه بسیار ارزشمندی است و اگر رقابت‌هایی در هر سطح در شهرهای مختلف استان برگزار شود، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها، به اردوی تیم بزرگسالان استان دعوت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مرحله بعد حضور منتخبان استان، مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که با صلاحدید کادر فنی و آمادگی اعزام خواهند شد.

بصیرنیا از تغییر رویه هیأت کشتی استان گلستان در بسط و گسترش این ورزش بومی خبر داد و توضیح داد: برنامه‌های استعدادیابی در اقصی نقاط استان آغاز شده است و خانواده بزرگ کشتی استان، مسئولین و دوستداران ورزش کشتی باید برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در کنار هیأت کشتی باشند.

وی سابقه کشتی در گلستان را دیرینه و آغشته در فرهنگ مردم این خطه دانست و اضافه کرد: مسابقات کشتی قهرمانی استان در دیگر رده‌های سنی نیز طبق برنامه در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کشتی گلستان با اشاره به اینکه استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزبان اردوهای تیم‌های ملی بوده است، تصریح کرد: حضور کشتی‌گیران برجسته و سرشناس کشوری و تماشای تمرینات آنها توسط کشتی‌گیران گلستانی سبب تبادل تجربه خواهد شد که برای کشتی استان ما بسیار مفید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha