• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082618874
  • خبرنگار : 50405

راهپیمایی حمایت از مردم غزه؛ فردا ساعت ۱۸ در میدان شهدای مشهد

راهپیمایی حمایت از مردم غزه؛ فردا ساعت ۱۸ در میدان شهدای مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم مومن مشهد برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۷ آبان در میدان شهدا برگزار می‌شود، دعوت کرد.

محمد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گذشت ۶ هفته از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و جنگ در غزه، اظهار کرد: رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد در منطقه، با حمایت‌های آمریکا و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و انسانی، اقدام به بمباران شبانه‌روزی غزه و راه انداختن حمام خون در این باریکه کرده است. 

وی با اشاره به قتل عام هزاران انسان بی‌گناه فلسطینی و قطع آب، برق، غذا و دارو به روی ساکنان غزه، افزود: چنین شرایطی هر انسان آزاده‌ای را شرمگین و منقلب می‌کند. امروز حتی خارج از جغرافیای اسلام و در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز وجدان‌های بیدار انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند و فرمایش رهبر انقلاب در مورد نزدیک بودن تاریخ پایان عمر این رژیم بیش از پیش در حال تحقق است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با محکوم کردن قتل عام و ترورهای صورت‌گرفته در فاجعه انسانی غزه، عنوان کرد: از مردم مومن و همیشه در صحنه مشهد دعوت می‌کنیم در اجتماع بزرگ حمایت از فلسطین و کودکان مظلوم غزه که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۷ آبان در میدان شهدا برگزار می‌شود، شرکت کرده و ضمن ابراز همدردی با مادران شهدای غزه، مراتب خشم و تنفر خود از رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی را نشان دهند. حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجان‌پور، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت. 

جنگ در غزه به چهل و دومین روز رسیده است و بر اساس آخرین آمار، تا کنون نزدیک به ۱۲ هزار تن از مردم بی‌گناه غره به شهادت رسیده‌اند. رژیم صهیونیستی در آخرین جنایت خود، اقدام به محاصره و تیراندازی به بیمارستان الشفا کرده است و ۷۰۰۰ تن از مجروحین، بیماران، آوارگان و کادر پزشکی در این بیمارستان در شرایط بسیار وخیم غیرانسانی قرار دارند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha