• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082618937
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نهمین سفر شهرستانیِ نظارت میدانی خود در جلفا ضمن دیدار و تکریم دو خانوادۀ شهیدِ این شهرستان، در سه جلسۀ کاری شرکت و از دو واحد «تولید و مونتاژ انواع خودروهای سنگین، تجاری و پیکاپ» و «تولید محصولات گلخانه ای هیدروپونیک» بازدید کرد.

علی اکبر سلمانی در بدو ورود به شهرستان جلفا مورد استقبال مجید پیرعلیلو، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان قرار گرفت و بلافاصله از بخش‌های مختلف ادارۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمت رسانی به جامعه‌ی معزّز ایثارگری در این اداره قرار گرفت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی سپس در جلسه مشترک معاونین ستاد استانی و رئیس بنیاد این شهرستان، عملکرد بنیاد جلفا را مورد پایش قرار داد.

در جریان این جلسه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به ارائه‌ی نتایج نظارت ستادی پرداختند و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا هم گزارش عملکرد بخش‌های مختلف اداره تحت مدیریتش را ارائه داد.

در این جلسه مسائل و مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا مورد بررسی قرار گرفت و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز پس از استماع اظهارات معاونان استان و گزارش رئیس بنیاد شهرستان در حوزه‌های مختلف، دستورات لازم را برون رفت از برخی چالش‌های موجود صادر کرد.

سلمانی سپس به فرمانداری جلفا رفت و با اسماعیل عطاپور، فرماندار این شهرستان دیدار و در فضایی صمیمی، در زمینه‌های مورد علاقه گفت‌وگو کرد.

شرکت در جلسه صمیمی با پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا دیگر برنامه‌ی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جریان حضور در این شهرستان بود.

سلمانی در این جلسه ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه‌های تک تک همکارانِ بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا در زمینه‌های مختلف، انتظارات خود را در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تبیین کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی سپس از شرکت ارس خودرو دیزل به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدی گروه صنعتی آمیکو که در جلفا واقع است، بازدید کرد.

توسعۀ همکاری‌ها به ویژه در حوزه اشتغال ایثارگران عزیز جلفا و شهرستان‌های همجوار، محور رایزنی‌های حاشیه‌ی این بازدید بود.

سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی همچنین در جلفا با حضور در منزل شهید «عباسعلی قره خانی» و تکریم همسر این شهید والامقام، ضمن تکریم خانوادۀ شهید قره خانی، نشان دومین کنگره ملی بزرگداشت مقام ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی را به همسر این شهید اهدا کرد.

مجتمع گلخانه‌ی هیدروپونیک جانباز کارآفرین جلفایی، در ادامۀ برنامه‌های سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی مورد بازدید قرار گرفت.

سلمانی در این بازدید ضمن شنیدن مشکلات گلخانۀ جانباز سرافرازِ ۷۰درصد «نوروز جاهدی» و آرزوی تندرستی برای او، از این ایثارگر عزیز به خاطر نقش آفرینی در سنگر اقتصاد و تولید تجلیل بعمل آورد.

 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در واپسین برنامه سفرش به جلفا در منزل شهید والامقام «محمدرضا فیض اللهی» حاضر شد و در فضایی صمیمی با والدین این شهید جلفایی گفت‌وگو و در پایان، نشان دومین کنگره ملی بزرگداشت مقام ۱۰ هزار شهید استان را به وی اهدا کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بعد از این دیدار بلافاصله جلفا را به مقصد تبریز ترک کرد.

«رحمان اصلی‌زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، سلمانی را در این سفر همراهی می‌کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی پیش‌تر به شهرستان‌های مراغه، بناب، شبستر، مرند، آذرشهر، میانه، اهر و هشترود سفر کرده و جلفا مقصد نهمین سفرهای شهرستانی سلمانی بود.

پایش مداوم عملکرد ادارات شهرستانی به عنوان یک فرایند جدی نظارتی در دوره مدیریت جدید بنیاد آذربایجان شرقی مورد تأکید سلمانی است.

ارزیابی عملکرد بنیاد شهرستان‌ها اما تنها یکی از اهداف سفرهای نظارتی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایثار استان، محورهای دیگر و در عین حال مهم این سفرها، تعیین دستورکارها و نیز ترسیم نقشه راه بنیاد شهرستان ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده در دوره مدیریتی جدید بنیاد استان است.

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha