• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082619012
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه سمنان:

سخنان سردار قاآنی موضع جمهوری اسلامی ست/ قطعنامه شورای امنیت در پی منافع صهیونیسم است

سخنان سردار قاآنی موضع جمهوری اسلامی ست/ قطعنامه شورای امنیت در پی منافع صهیونیسم است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تمجید از پیام اخیر فرمانده سپاه قدس به گردان‌های القسام گفت: سخنان اخیر سردار قاآنی موضع رسمی جمهوری اسلامی است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۲۶ آبان در نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به مضع گیری اخیر سردار قاآنی در خصوص توفیقات محور مقاومت و جنایات صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: مواضع فرمانده سپاه قدس، مواضع جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این پیام فرمانده سپاه قدس به گردان های القسام که "برادران شما در محور مقاومت با شما متحد هستند" تصریح کرد: این پیام و سخن سردار قاآنی، سخن جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه سمنان به ضعف دشمن صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که فرمانده سپاه قدس در این پیام عنوان کردند طوفان الاقصی و پیروزی مجاهدان فلسطینی ضعف های صهیونیست ها را آشکار کرد.

وی همچنین به مواضع اخیر رئیس جمهور کشورمان در حمایت از فلسطین و محور مقاومت پرداخت و افزود: مواضع آیت الله رییسی و درخواست خروج فوری نظامیان صهیونیست و تشکیل دادگاه بین‌المللی برای محکومیت سران رژیم اشغالگر صهیونیستی و معرفی آنان به عنوان تروریسم دولتی و همچنین قطع رابطه کامل کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس قابل ستایش بود.

 وی به تمجید از حمایت های جمهوری اسلامی از غزه و آرمان فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: برخی از عوامل دشمن و معاندین نظام در محافل خود اعلام می کنند که جمهوری اسلامی در راستای دفاع از محور مقاومت اقدامی انجام نداده است و این در حالی است که نظام اسلامی همه تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی به نظرسنجی صداوسیما در خصوص نظرات مردمی در ارتباط با مقابله با جنایات صهیونیست ها اشاره و تصریح کرد: در این نظرخواهی حدود دو میلیون ایرانی برای رزم با رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام آمادگی کردند که این نشان دهنده حمایت های مردمی از مردم مظلوم غزه است.

وی با انتقاد شدید از سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر ،سکوت مرگبار این نهادها در برابر جنایات صهیونیست ها را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: وجدان‌های بیدار نباید در مقابل این ستم آشکار سکوت کنند.

نماینده ولیرفقیه در استان به قطعنامه اخیر شورای امنیت اشاره و اظهار کرد: برای این شورای امنیت که پس از وقوع جنایت‌های متعدد و رد پیش‌نویس چهار قطعنامه، تازه یک قطعنامه صادر کرده باید تاسف خورد.

وی با بیان اینکه شورای امنیت در این قطعنامه هم به دنبال منافع صهیونیست های کودک کش بوده افزود: آنها خواستار آزادی اسرای صهیونیست و وقفه در جنگ برای تنفس داده به رژیم اشغالگر هستند.

مطیعی با بیان اینکه محور مقاومت به دنبال پاک کردن سرزمین مقدس فلسطین از وجود صهیونیست های جنایتکار و کودک کش است افزود: بی شک پیروزی نهایی با مقاومت و جبهه حق است.

وی به بر هم زدن نقشه دشمن و عادی سازی روابط با صهیونیست ها اشاره و اظهار کرد: قرار بود، عربستان سعودی و در ادامه ۲۰ کشور دیگر روابط خود را با صهیونیست ها عادی سازی کنند اما اقدامات مجاهدانه جبهه مقاومت معادلات استکبار و صهیونیس ها را به هم زد.

امام جمعه سمنان به بمباران چندباره بیمارستان ها در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به بهانه فعالیت نظامی در زیر ساختمان بیمارستان الشفاء، این مرکز درمانی را در اقدامی ظالمانه مورد هدف قرار دادند و طی بازدیدها خودشان اذعان دارند که جز انبار کوچک از چند نارنجک و گلوله چیز دیگری نیافتند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه به در پیش بودن هفته بسیج پرداخت و گفت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و یادگارهای امام راحل است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در همه این سال ها و در تمامی شرایط پای‌کار بودند افزود: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات شایانی داشته است.

مطیعی همچنین به برگزاری نکوداشت آیت الله اختری در روز گذشته با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سمنان پرداخت و گفت: تجلیل از علما،فرزانگان، مجاهدان و بزرگان حرکتی ارزشمند و ستودنی است.
انتهلی پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha