• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402082719266
  • خبرنگار : 50037

نصب مجموعه استاندارد بازی کودکان در ۴ پارک شهر رزن

نصب مجموعه استاندارد بازی کودکان در ۴ پارک شهر رزن

ایسنا/همدان شهردار رزن از نصب و راه‌اندازی مجموعه استاندارد بازی کودکان در چهار پارک این شهر با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، از دو ماه گذشته نصب وسایل بازی استاندارد کودکان در پارک های شهر رزن در دستور کار قرار گرفته و این مجموعه بازی‌ها در پارک‌های مسکن مهر، پارک گل‌ها، بوستان فرهنگ و پارک ملت نصب و این پارک‌ها به مجموعه بازی استاندارد کودکان تجهیز شدند.

وی ادامه داد: این وسایل بازی به منظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی برای تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات‌فراغت خانواده‌ها در کنار آنها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاد و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و زیباسازی محیط پارک‌ها و بوستان‌های شهری نصب شده است.

محمدی‌راستی از شهروندان درخواست کرد در استفاده، حفظ و نگهداری وسایل بازی پارک‌ها دقت لازم را داشته باشند و تصریح کرد: بنا داریم پارک بانوان سرپوشیده با طراحی متفاوت جدای از پارک بانوان فعلی برای خانواده و بانوان احداث کنیم که این پارک دارای محیط شاد مناسب ایام زمستان و سرد سال باشد.

وی میزان سرانه فضای سبز این شهر را بیش از ۱۲ متر برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز استاندارد جهانی ۲۰ مترمربع و سرانه فضای سبز در کشور ایران ۱۲ مترمربع بوده که در این رابطه شهر رزن استاندارد لازم سرانه فضای سبز را دارد اما سعی داریم این سرانه را به استاندارد جهانی برسانیم.

شهردار رزن با اشاره به اینکه شهرداری بیش از ۱۰۱۰ خدمات مختلف به شهروندان ارائه می‌دهد، یادآور شد: به جرأت می‌توان گفت در بحث خدمات اداری شهرداری هیچ‌یک از مراجعه‌کنندگان به شهرداری رزن در سیستم اداری ما تابع زمان نبوده و در کمترین زمان مراجعات به حق آنها پاسخ داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha