• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082719703
  • خبرنگار : 50627

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا:

پیروزی مقاومت و غزه، قریب الوقوع است

پیروزی مقاومت و غزه، قریب الوقوع است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا گفت: مردم بدانند که وعده الهی بر روی زمین محقق شده و پیروزی مقاومت و غزه، قریب الوقوع است

سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده شنبه، ۲۷ آبان ماه در تجمع مردم انقلابی تبریز در حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: امروز میدان واقعی جنگ در مقابل چشمان همگان بوده و آمریکا نیز حمایت خود از رژیم صهیونیستی را با تمام توان و قدرت برای کشتن کودکان و زنان غزه به کار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر این‌که دشمن حتی اگر از نظر فیزیکی بر ما پیروز شود، هیچگاه نمی‌تواند اندیشه و افکار مقاومت را از بین ببرد، افزود: مردم بدانند که وعده الهی بر روی زمین محقق شده و پیروزی مقاومت و غزه، قریب الوقوع است. متاسفانه دنیا فقط نظاره گر مظلومیت غزه است و این همان نکته‌ای است که امامین انقلاب، نسبت به آن هشدار داده بودند.

وی ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی، امروز در مقابل چشمان مردم دنیا، جنایات بزرگی را مرتکب می‌شود که هر انسان آزاده‌ای باید این جنایات را محکوم کند.

بابازاده افزود: افراد بسیاری طی ۷۰ سال گذشته از روش‌های مختلفی برای سازش، تفاهم و توافق با رژیم صهیونیستی اقدام کرده‌اند اما به راستی که هیچ کدام به نتیجه نرسیده است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین المللی و انسانی، پایبند نبوده و سرمنشا فساد، قتل و غارت در دنیا است. امام راحل می‌فرمایند که تنها راه خلاص شدن جهان از وجود این رژیم، از بین رفتن آن است و کسانی که زمانی غیر از این فکر می‌کردند نیز امروز به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

وی در خصوص جنایات اخیر اسرائیل در غزه نیز گفت: اولین بار نیست که حامیان رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایاتی می‌زنند. دشمن تا دندان مسلح در دوران جنگ تحمیلی نیز بمب بر روی کودکان و زنان ایرانی می‌ریخت و دنیا در آن زمان مثل امروز نیز چشم دیدن نداشت. اگر امروز کسی بر پیروزی غزه تردید دارد باید نسبت به خودش تردید داشته باشد زیرا تاریخ نشان داده که خون بر شمشیر پیروز است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا خاطرنشان کرد: همان طور که ایران اسلامی در جنگ تحمیلی پیروز شده و توانستیم داعش را شکست بدهیم، در غزه نیز پیروزی با جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیز اظهار کرد: این عملیات برای حقانیت مردم غزه واجب بود و امروز کودک کشی رژیم صهیونیستی را همه به دیده خود می‌بینند و می‌توان دیده شدن مظلومیت غزه در دنیا را بزرگترین دستاورد این عملیات عنوان کرد. مظلومیت مردم غزه، با عملیات طوفان الاقصی و کشتارهای بی رحمانه رژیم صهیونیستی در تاریخ ثبت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha