• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082719757
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

اعتبارات محرومیت زدایی امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۳ میلیارد تومان است

اعتبارات محرومیت زدایی امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۳ میلیارد تومان است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات محرومیت زدایی این استان بر اساس قانون بودجه امسال ۲۶۳ میلیارد تومان است.

جهانگیر شاهینی در ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: این میزان اعتبار در بخش‌های راه روستایی و عشایری، آب روستایی، مدارس و مسکن محرومان استان تخصیص خواهد یافت.

وی اظهارکرد: سهم راه روستایی و عشایری از اعتبارات محرومیت زدایی ۴۵ میلیارد تومان، مدارس ۶۶ میلیارد تومان و آب روستایی ۶۷ میلیارد تومان است. همچنین سهم سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی برای ساخت مسکن محرومان به ترتیب ۵۱ میلیارد تومان و ۳۴ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولویت توزیع و تخصیص اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام در حوزه محرومیت زدایی  است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام شوند و هیچ پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، این نشست با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار، اعضای شورای و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات شماره یک استانداری برگزار شد، در ادامه جلسه نیز آئین رونمایی از اسناد توسعه استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد این اسناد شامل سند توسعه، نظریه پایه و سند چشم انداز توسعه استان است. همچنین مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست به رای گذاشته شد و با تعدادی از طرح‌ها موافقت شد و برخی از طرح‌ها نیز جهت بررسی بیشتر مجددا به دستگاه مربوطه ارجاع داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha