• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082719815
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

رژیم جعلی صهیونیستی را باید از نفس بیندازیم

رژیم جعلی صهیونیستی را باید از نفس بیندازیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید رژیم صهیونیستی را زیر چکمه های جبهه مقاومت از نفس بیندازیم و در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در یاسوج افزود: مردم ایران و ملت های مسلمان دنیا در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی حماسه خلق کردند.

وی اظهارکرد: مردم فلسطین و غزه در سرزمین مادری خود زندانی و محاصره شدند و آب، غذا و دارو با منت به آنها داده می شود و هر روز زیر بمباران قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است، خاطرنشان کرد: فلسطین باید از زندگی کردن ذلیلانه خارج می شد و عملیات طوفان الاقصی یک ضرورت بود و فلسطین باید از این شرایط خارج شود.

حسینی با بیان اینکه سرزمین فلسطین مربوط به فلسطینیان و مسلمان است، تصریح کرد: بر همه مسلمانان و انسانهای آزاده واجب و لازم است که در حمایت از مردم فلسطین قیامت کنند و این سکوت را بشکنند.

وی ادامه داد:  هیچ انسان و مسلمانی وقتی جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه می بینند نمی توانند سکوت کنند. امروز، روز مبارزه و مقاومت است و باید رژیم صهیونسیتی از صحنه روزگار محو شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید رژیم صهیونیستی را زیر چکمه های جبهه مقاومت از نفس بیندازیم و در آینده ای نزدیک رقم خواهد خورد.

حسینی تاکید کرد: هر کس در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرد روزی خواهد رسید که خنجر این رژیم جنایتکار بر گلوی مردم و کودکان آنها فشرده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خون ناحق ریخته کودکان فلسطینی کاخ استکبار و استعمار را ویران خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha