• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402082719917
  • خبرنگار : 71489

سخنگوی کمیسیون اجتماعی به ایسنا خبر داد

کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می‌دهد

کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می‌دهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از برگزاری جلسه‌ای در این کمیسیون با دعوت اعضای حقوق‌دان شورای نگهبان و نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رسیدگی به ایرادات این ۲ نهاد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز سه‌شنبه خبر داد.

حسین گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به اعاده طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان به مجلس و ایرادات وارده از سوی این شورا و همچنین هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت رفع این ایرادات ظهر روز سه‌شنبه 30 آبان آبان جلسه‌ای با دعوت اعضای حقوقدان شورای نگهبان، نماینده مجمع تشخیص و تعدادی کارشناسان در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «عمده موارد مورد نظر شورای نگهبان قبلاً رفع ایراد شدند و صرفاً چند ابهام از سوی این نهاد مطرح شده که قابل حل هستند»، اظهار کرد: دو ایراد از سوی مجمع تشخیص مصلحت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت  مطرح شده است که یکی مربوط به موضوع اسناد بالادستی و چابک سازی و کوچک سازی دولت است و دیگری موضوع بار مالی برای دولت است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی عنوان کرد: طبیعتاً پاسخ‌هایی برای ابهامات و ایرادات وارده به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد و که در جلسه ظهر سه‌شنبه کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۸ ۰۱:۰۸

از پارسال تا امروز بیشتر از ۱۵۰ نفر از آشنایان و دوستان آقایون وارد سازمان ما شدن. در حالیکه این سازمان را با ۱۰۰ نیرو می‌شه اداره کرد الان بالای ۸۰۰ تا نیرو داره اکثر هم مدرک دور که چسبیدن به پستهای بالا و موروثی کردن و افراد با دانش تو حاشیه و تو سری خور. همه چیز رابطه رابطه رابطه. ریغ از یک فرد شایسته. شما به حکم رسانه بودن وظیفتون اگر چه انتشار اخبار. اما بزرگترین خیانت را در حق ملت می‌کنید که اصلا یک ژورنالیست تحقیقی و انتقادی که به سازندگی کشور کمک می‌کنه نیستید. همش رفع تکلیف. انجام گرانترین کار یعنی انتشار خبر، گزارش از رویداد و یا مصاحبه. این که نشد ژورنالیسم. در واقع شما یک وابسته هستید و توجیه‌گر اعمال دولت و مجلس و دور از مردم و خواست آنان. موفق باشید!

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۸ ۲۰:۳۳

درودبرتوهم وطن عزیز دست مریزاد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۳:۳۷

سلام من الان حدود یک سال کار شرکتی ندارم. دوستانم هم مثل من هستن استان فارس داره از می پاشه با این کارها مضخرف. یکی مست یکی گشنه