• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402082719946
  • خبرنگار : 50649

مدیر کل صدا و سیمای فارس:

سریالی از آداب و رسوم مردم شیراز تهیه شود

سریالی از آداب و رسوم مردم شیراز تهیه شود

ایسنا/فارس مدیر کل صدا و سیمای فارس بر ضرورت تهیه سریالی و اثر نمایشی از آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز برای انعکاس وسیع و گسترده در شبکه‌های ملی و فراملی تأکید کرد.

احمدرضا پهلوانیان امروز، ۲۷ آبان در دیدار با شهردار شیراز و معاونین این مجموعه بر ضرورت تهیه سریالی و اثر نمایشی از آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز برای انعکاس وسیع و گسترده در شبکه‌های ملی و فراملی تأکید کرد و خواستار همکاری و اقدام شهرداری در این حوزه شد و گفت: تهیه چنین سریال و اثر نمایشی می‌تواند برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و فرهنگ شهر بی نظیر شیراز اثربخش و تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: در استان فارس به‌ویژه شهر شیراز طرح‌های عمرانی و خدمات بزرگی انجام می‌شد اما مردم اطلاع نداشتند لذا مقرر شد در حوزه سیما و خبر برای پخش زنده طرح‌های عمرانی به‌ویژه در شهر شیراز که در حال انجام بود از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری اقدام شود و این موضوع همچنان در دستور کار است.

پهلوانیان افزود: رهبر انقلاب جهاد تبیین را تکلیف کرده‌اند و نخستین محوری که در جهاد تبیین مد نظر است تبیین خدمات نظام به مردم است که بیان خدمات نظام نیاز به واسط دارد که این واسط عموم رسانه‌ها و صدا و سیماست.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه براساس تکلیف شرعی، قانونی و سازمانی رهبر انقلاب به صدا و سیما، موظفیم خدمات نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی ، حاکمیتی و غیرحاکمیتی را برای مردم تبیین کنیم، افزود: صدا و سیمای فارس تمام قد در خدمت انعکاس خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز پیش چشم مردم شیراز و استان فارس است و باید بر اساس طرح، نقشه و برنامه راهبردی و عملیاتی حرکت کنیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شویم.

پهلوانیان تأکید کرد: صدا و سیمای فارس با ظرفیت‌های مختلفی که در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی و در بخش‌های استانی، ملی و فراملی دارد می‌تواند جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کم نظیر گردشگری شهر شیراز و استان فارس را از گردشگری طبیعت تا سلامت و از گردشگری زیارت تا فرهنگی برای شهروندان و مردم خارج از کشور بیش از گذشته معرفی و این زیبایی، طراوت و رونق گردشگری را به روز و به موقع اطلاع‌رسانی کند.

مدیرکل رسانه ملی در استان گفت: صدا و سیمای فارس آمادگی دارد استودیوی شهری رادیویی و تلویزیونی در هر نقطه‌ای از شهر شیراز که مدنظر شهرداری با همکاری و تعامل است را راه‌اندازی کند تا بخشی از برنامه‌ها به‌صورت زنده از این استودیوها به اطلاع مخاطبان برسد و زیبایی‌های شهر شیراز از شبکه‌های استانی و ملی روی آنتن رود.

شهردار شیراز هم در این دیدار گفت: انعکاس اخبار و رویدادهای شهرداری در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مطلوب است و همواره صدا و سیما حامی تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بوده است و هدف صدا و سیما به عنوان دستگاه حاکمیتی همواره امیدآفرینی، دلگرمی و انعکاس اخبار درست به مسئولان و مردم بوده است.

محمدحسن اسدی با استقبال از پیشنهاد مدیرکل صداوسیمای فارس در راه‌اندازی استودیوهای رادیویی و تلویزیونی در سطح شهر و تهیه سریالی برای معرفی بهتر و اثرگذار شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: حمایت و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در صدا و سیمای فارس بهتر و بیشتر ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۷ ۲۱:۲۶

با درود به مردم خون گرم استان فارس مخصوصا شهر شیراز من در اوایل کارم و در جوانی برای سرویس یک سری دستگاه ها به استان ها وشهرها سفر می کردم اگر به هم وطن های دیگرم بر نمی خورد واقعا شیرازی ها مردمانی خون گرمی هستن ومهمان نوازدر مهمان نوازی چیزی کم نمیزارن مخصوصا ،پذیرایی با گرز گرانشان و......اثرا زیاد دیگر چه گویم.....‌