• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082719973
  • خبرنگار : 50549

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع:

امروز پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است

امروز پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است

ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: آن زمان یزیدیان برای اینکه حسینیان را تسلیم کنند آب را بستند، امروز  هم این جنایتکاران آب را بر کودکان بستند تا این ملت را به تسلیم بکشانند و پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است. 

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، شامگاه امروز، ۲۷ آبان در مراسم اجتماع عظیم مردمی در حمایت از غزه که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در این تجمع، اظهار کرد: این حضور نشانه همدردی شما با مردم مظلوم و مقتدر غزه است. مردمی که زیر موشکباران قطعه‌قطعه می‌شوند، زنان و فرزندان بی‌گناه مظلومانه به شهادت می‌رسند و حتی به بیماران در بیمارستان هم رحم نمی‌شود. مگر جرم این مردم و این کودکان بی‌گناه چیست؟ 

وی ادامه داد: گناه این‌ها این است که می‌گویند می‌خواهیم در خانه و کاشانه خود زندگی کنیم، ۷۵ سال قبل آمدند و این ملت را از سرزمین خود بیرون راندند و کسانی که مقاومت می‌کردند، به رگبار گلوله بسته می‌شدند و خانه‌های‌شان را بر سرشان خراب می‌کردند. این ملت برای دفاع از خود چیزی نداشت و با سنگ و کلوخ از خود دفاع می‌کرد، اما با روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، طوفان‌الاقصی را به راه انداخت و طومار ظالمان را در هم پیچید. 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع اضافه کرد: آمریکا و دیگر اربابان نظام سلطه آمدند تا جنایتکاران باقی بمانند و در کنار آنان قرار گرفتند. کشورهای مدعی حقوق بشر و کسانی که کشور خود را مهد دموکراسی و تمدن می‌دانند، به جای دفاع از مظلومان در کنار جنایتکاران ایستادند. رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر انگلیس و دیگر سران استکبار می‌آیند و با نخست‌وزیر کودک‌کش رژیم صهیونسیتی دست می‌دهند  و در مقابل دوربین رسانه‌های گروهی می‌گویند آمده‌ایم تا مردم دنیا بدانند ما کنار اسرائیل هستیم. 

آقاجانپور با بیان اینکه امروز تقابل حقیقی بین حق و باطل رخ داده، عنوان کرد: امروز  یک جبهه، جبهه حسین(ع) و حسینیان و یک جبهه، جبهه یزید و یزیدیان است. آن زمان یزیدیان برای اینکه حسینیان را تسلیم کنند آب را بستند، امروز  هم این جنایتکاران آب را بر کودکان بستند و به جای پاسخ به العطش آنان بمب و موشک بر سرشان می‌ریزند تا این ملت را به تسلیم بکشانند و پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین(ع) است. 

وی با اشاره به واقعه کربلا و پاسخ امام حسین (ع) به یزیدیان، گفت: امروز عاشقان حسینی همان پاسخ هیهات منه ذله امام حسین(ع) را به جنایتکاران می‌دهند. ما سلطه‌گری آمریکا و اربابان نظام سلطه را نمی‌پذیریم، زیرا قرآن به ما می‌گوید خدا هرگز اجازه سلطه کافران و مشرکان بر مومنان را نمی‌دهد. 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع افزود: ای امت اسلامی امروز روح مطهر پیامبر(ص) از این همه دردی که بر پیکر امت اسلامی و بر مردم مظلوم فلسطین و غزه وارد می‌شود، نگران است. در مقابل این همه ظلم و جور چه می‌کنید؟ امروز روز آزمون است. روز آزمون برای همه انسان‌ها؛ وقتی این همه ظلم و جنایت علیه انسانیت رخ می‌دهد، چه باید کرد؟ امروز نه تنها مردم مسلمان بلکه همه مردم دنیا به‌پاخواسته‌اند و همه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرمی‌دهند. 

مسلمانی به شهادتین گفتن نیست، به فریادرسی از مظلوم است 

آقاجانپور تاکید کرد: این آزمون انسانیت و آزمون دیگری برای مسلمانان است، آیا مسلمان هستیم یا نیستیم؟ مسلمانی به چیست؟ مسلمانی تنها به شهادتین گفتن و نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، مسلمانی بر اساس فرمایش رسول خداست که فرمود: "کسی که صدای فریاد مسلمانان را  که از ظلم و ستم جنایتکاران فریاد برمی‌آورند بشنود و یاری نکند، مسلمان نیست." لذا مسلمانی رسیدن به فریاد مردم مظلوم است. 

وی ادامه داد: خداوند صدای فریاد ما و اعلام برائت و بیزاری ما از جنایتکاران را می‌شنود و این وعده پروردگار است که فرمود: "ما از مجرمان و جنایتکاران انتقام می‌گیریم." اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد ‌و به زودی در قدس شریف حضور خواهیم یافت و در مسجدالاقصی به امامت امام مسلمین نماز می‌گذاریم. صبح پیروزی نزدیک است. 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید ید واحده شوند و مقابل جنایتکاران بایستند، گفت: آمریکا ناو خود را آورد تا کشورهای اسلامی را تهدید کند. اربابان نظام سلطه می‌گویند پشتیبان اسرائیل هستیم اما امام راحل فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. 

آقاجانپور بیان کرد: جبهه حماس و گردان‌های قسام با عملیاتی که انجام دادند، طوفان به پا کردند و اگر مردم مسلمان به میدان بیایند اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند. امروز می‌گویم نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha