• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082820233
  • خبرنگار : 71610

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت ۳ فلسطینی‌

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت ۳ فلسطینی‌

منابع خبری از یورش گسترده نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه‌های مختلف در کرانه باختری اشغالی و درگیری با رزمندگان فلسطینی در این اردوگاه‌ها خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه العربی الجدید در این باره اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) از چند محور به اردوگاه جنین یورش برده و با استفاده از بولدوزرهای خود خیابان‌ها و یک بنای یادبود را تخریب کردند. نیروهای اشغالگر یک خودروی امداد رسان را در نزدیکی بیمارستان ابن سینا در جنین توقیف کردند.

طبق این گزارش، درپی این اقدام درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان صهیونیست‌ها و رزمندگان فلسطینی در اطراف اردوگاه جنین شکل گرفت و تک تیراندازان ارتش رژیم اشغالگر در پشت بام‌های برخی ساختمان‌های بلند مشرف به اردوگاه جنین مستقر شدند.

تیپ فباطیه وابسته به گردان‌های القدس اعلام کرد، سربازان و تجهیزات نظامی آنها را در شهرک قباطیه در جنوب غرب جنین با بمب‌هایی هدف قرار دادیم.

در پی این اقدام رزمندگان فلسطینی نیز با انفجار بمب از آنها استقبال کرده و آنها را هدف قرار دادند.

همچنین شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» یورش بردند و بولدوزرهای این رژیم اقدام به تخریب خیابان‌های آن و به ویژه خیابان «السوق» به عنوان خیابان اصلی این اردوگاه کردند.

تعدادی از ساکنان اردوگاه بلاطه به العربی الجدید اعلام کردند که این یورش بزرگترین و خشن‌ترین حمله به این اردوگاه بود و در جریان آن نیروهای اشغالگر همه ورودی‌های اردوگاه را بسته و محاصره آن را تشدید کردند.

طبق گفته این منابع، صدها نظامی رژیم اشغالگر در خیابان‌ها و محله‌های اردوگاه مستقر شده‌اند و شروع به انجام عملیات کرده و در میان تیراندازی شدید به خانه‌ها یورش بردند.

در اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی نیز درگیری میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر رخ داد. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به شهر الخلیل یورش برد و در چندین محله شهر اقدام به بازداشت فلسطینی‌ها کرد.

در همین راستا هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های مختلف از جمله محله المطار و اطراف اردوگاه قلندیا در شمال، «عمر اللحام» جوان ۲۰ ساله فلسطینی در اردوگاه «الدهشیه» در بیت لحم، «عصام الفاید» ۴۶ ساله در اردوگاه جنین و یک فلسطینی دیگر در اردوگاه «عایده» در شمال بیت لحم به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که شش فلسطینی دیگر نیز در در اردوگاه‌های مختلف به ضرب گلوله صهیونیست‌ها مجروح شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha