• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402082820353
  • خبرنگار : 71402

حامیان فلسطین، همایش دموکرات‌های آمریکا را بر هم زدند

حامیان فلسطین، همایش دموکرات‌های آمریکا را بر هم زدند

حدود ۱۰۰۰ تن از حامیان فلسطین که بابت پشتیبانی ایالات متحده از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس خشمگین هستند، عصر شنبه به وقت آمریکا وارد مرکز همایشی شدند که حزب دموکرات کالیفرنیا در آن جلسه داشت و باعث شدند نیروهای امنیتی ورودی مرکز همایش را قفل و در نهایت پایان زودهنگام مراسم را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، پس از ورود تظاهرکنندگان در حوالی ساعت ۶ بعد از ظهر، نمایندگان و سایر شرکت‌کنندگان به طور موقت از خروج و ورود به ساختمانی که دموکرات‌های کالیفرنیا برای برگزاری رویدادهای مرتبط با انتخابات ۲۰۲۴ گرد هم آمده بودند، منع شدند.

به گزارش لس‌آنجلس‌تایمز، معترضان فریاد «آتش‌بس اکنون، آتش‌بس اکنون» سر داده و پرچم‌های فلسطین را در دست داشته و نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» حمل می‌کردند.

شری یانگ، سخنگوی حزب دموکرات کالیفرنیا در بیانیه‌ای گفت که مقامات حزبی این ایالت جلسات و مهمانی‌های عصرگاهی را «به خاطر امنیت و ایمنی نمایندگان ما و شرکت‌کنندگان در کنوانسیون» لغو کردند.

این تظاهرات به اندازه تظاهرات روز چهارشنبه در مقر کمیته ملی دموکرات‌ها در واشنگتن که در آن پلیس با تظاهرکنندگانی که خواستار آتش‌بس بودند، درگیر شدند، پرتنش نبود. این دو گردهمایی اعتراضی بزرگ نشان می‌دهد که چگونه جنگ رژیم صهیونیستی و حماس، چپ‌ها را در حالی که ایالات متحده وارد سال انتخاباتی می‌شود، چند دسته می‌کند.

معترضان در ساکرامنتوی کالیفرنیا، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را شریک جرم در نسل‌کشی غزه خواندند و گفتند: بمباران کردن بیمارستان‌ها و کودکان جرم است.

امروز یکشنبه، جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه وارد چهل و چهارمین روز خود شده و اشغالگران همچنان مراکز تجمع غیرنظامیان از جمله مراکز بهداشتی و مدارس آنروا را هدف قرار می‌دهند. رژیم صهیونیستی تهدیداتش برای هدف قرار دادن جنوب نوار غزه را بیشتر کرده‌ است و مقامات آمریکایی می‌گویند که سخت روی توافقنامه وقفه موقت درگیری‌ها در غزه کار می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha