• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402082820545
  • خبرنگار : 50300

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در افتتاحیه جشنواره حرکت:

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز به کار جشنواره درون دانشگاهی "حرکت"، گفت: خروجی چنین رویدادهایی می‌تواند جهشی در راستای علم و فناوری و خواسته های جامعه ایجاد کند.

دکتر علی‌محمد آخوندعلی در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین جشنواره دانشجویی حرکت که امروز (۲۸ آبان‌ماه) در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز پانزدهمین دوره جشنواره دانشگاهی حرکت و اولین دوره این جشنواره پس از پاندمی کرونا، با فعالیت ۲۵ انجمن علمی در رشته‌های مختلف آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فعالیت دانشجویان در این جشنواره، افزود: این جوانان، ذهنی کاملا خلاق و آماده دارند و این انجمن‌ها بستری برای مطرح کردن ایده‌ها و ایجاد فضای دورهمی است. خروجی چنین رویدادهایی می‌تواند جهشی در راستای علم و فناوری و خواسته های جامعه ایجاد کند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ایده‌ها و جرقه‌های ذهنی، در دنیای خارج به واقعیت می‌پیوندند؛ ایده‌ای که در ذهن جوانان ایجاد می‌شود مطمئنا با پیگیری، به نتیجه می‌رسد.

آخوندعلی عنوان کرد: امام علی(ع) می‌فرمایند اگر انسان به دنبال هدف یا موضوعی باشد اگر حتی به همه آن نرسد اما به بخشی از آن می‌رسد. بنابراین جرقه و ایده‌ای که در ذهن ایجاد می‌شود، اگر در دنیا خارج قرار بگیرد و پشت آن هدف باشد، قطعا بخشی از آن محقق می‌شود.

دکتر غلامحسین مکتبی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های دانشجویی، تبلور و نشان دادن توانمندی نسل جوان است.

وی افزود: سرآغار هر کاری، حرکت است و امید نیز از هدف برمی‌خیزد. این جشنواره نمادی از امیدآفرینی در نسل جوان است.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت، با هدف ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز ۲۸ آبان‌ماه آغاز به کار کرده و تا ۳۰ آبان‌ماه در دانشکده علوم برپا است.

در این جشنواره ۲۵ انجمن علمی دانشجویی دستاوردهای خود را نمایش گذاشته‌اند.

خروجی رویدادهای دانشجویی، جهش علم و فناوری است
افتتاحیه جشنواره حرکت در رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha