• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082820641
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری سومین رویداد کافه فناوری در دانشگاه سمنان

برگزاری سومین رویداد کافه فناوری در دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری سومین رویداد کافه فناوری ویژه دانشجویان و اساتید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان ماه) اظهار کرد: در قالب این رویداد در بخش دانشجویی، دانشجویان به ایده‌پردازی و ورود به پارک علم و فناوری و بهره‌مندی از خدمات متنوع موجود در این مجموعه دعوت شدند. همچنین دانشجویان علاوه بر کارآفرینی، براساس تخصص و علاقه‌شان می‌توانند در شرکت‌های فناور مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه این رویداد سومین برنامه از سلسله برنامه‌های کافه فناوری در این دانشگاه است ادامه داد: ایجاد شور و نشاط، اعتماد به نفس و امیدآفرینی برای دانشگاهی‌ها، از نتایج ارزشمند برگزاری سلسله رویدادهای کافه فناوری است.

این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان اظهار کرد: امیدوارم دانشگاهی‌ها با تشکیل تیم‌های فناور و خلاق به سمت کارآفرینی بیشتر حرکت کنند.

وی ادامه داد: در سایه این رویدادها دانشگاهی‌ها می‌توانند ضمن تضمین آینده شغلی‌شان و ارزش‌آفرینی، به سمت تحقق دانشگاه‌های نسل چهارم قدم بردارند.

محمدیان از تشریح رویکرد جدید پارک علم و فناوری از سوی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سومین رویداد کافه فناوری خبر داد و بیان کرد: در حاشیه این رویداد، از اعضای هیأت علمی برای ورود به پارک علم و فناوری و پیاده‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها دعوت شد.

معاون دانشگاه سمنان با بیان اینکه رویدادهای کافه فناوری با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود گفت: در پایان این رویداد، دانشجویان و اساتید از مرکز نوآوری هوش مصنوعی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دیدن کردند.

همچنین رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان از بازدید اعضای هیات علمی این دانشگاه از یکی از شرکت‌های فعال در زمینه مخابرات و برق با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت خبر داد.

 دکتر میثم مدرسی اظهار کرد: در این بازدید، اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان از خط تولید و آزمایشگاه و بخش‌های مختلف این شرکت دیدن کردند.

وی افزود: در پایان این بازدید، نشست مشترکی برای بررسی و جمع‌بندی زمینه‌های مشترک همکاری بین دانشگاه سمنان و این شرکت برگزار و مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری بین دانشگاه سمنان و شرکت یادشده در زمینه فرصت‌های مطالعاتی، تحقیقاتی و فرصت‌های کارآموزی و کارورزی و سایر زمینه‌های علمی، آموزشی و صنعتی بسته شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha