• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402082820745
  • خبرنگار : 30189

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت حملات به شیعیان پاراچنار

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت حملات به شیعیان پاراچنار

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای، محاصره و جنایات صورت گرفته در پاراچنار را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این سازمان در پی اقدامات وحشیانه صورت گرفته در پاراچنار در بیانیه‌ای این اقدامات را محکوم کرد که متن آن بدین شرح است:

باسمه تعالی 

این روزها در بحبوحه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه، عوامل تروریستی ـ تکفیری این رژیم مشغول الگوبرداری از جنایات تل آویو و پیاده سازی آن در منطقه پاراچنار هستند. امروز پاراچنار همچون غزه از ۴ طرف در محاصره است، ادارات و مدارس تعطیل هستند. اینترنت، راه ورود مواد غذایی و سوخت به این منطقه قطع شده است. رسانه‌های غربی نیز با سانسور مطلق جنایات تمام عیاری که در این منطقه شیعه نشین رخ می‌دهد، مسیر استمرار این قساوت و جنایت را از سوی مهره‌های عملیاتی خود فراهم می‌سازند.  

پس از درهم شکستن دژ تروریسم تکفیری در سوریه و عراق توسط رزمندگان مقاومت، تعداد زیادی از اعضای داعش با مدیریت دستگاه‌های امنیتی و نظامی غرب و متحدان منطقه‌ای واشنگتن و تل آویو به نزدیکی پاراچنار سوق داده شده اند تا انتقام شکست داعش و ابتر ماندن طرح تجزیه منطقه را از ساکنان این منطقه بگیرند. برخی از ساکنان پاراچنار، در جبهه نبرد علیه تروریسم تکفیری در سوریه نقش پررنگی ایفا کرده و در میدان مبارزه با داعش و حامیان صهیونیستی و غربی آن به شهادت رسیده‌اند.  

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قویا فجایع جاری در پاراچنار را محکوم کرده و صراحتا خواستار شکسته شدن سکوت و انفعال دولت پاکستان در صیانت از جان شیعیان این منطقه است.

همچنین، این سازمان از علمای مسلمان خصوصا در پاکستان و شبه قاره هند می‌خواهد تا از نفوذ و قدرت رسمی و عمومی خود در راستای توقف هر چه سریع تر این جنایات استفاده کنند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha