• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402082820795
  • خبرنگار : 50039

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان عنوان کرد

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در گرگان/ بازدید دانش‌آموزان الزامی است

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در گرگان/ بازدید دانش‌آموزان الزامی است

ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با بیان اینکه پدیده اعتیاد معضلی خانمان‌سوز بوده که جامعه دانش‌آموزی با آن دست به گریبان است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی‌بخشی در این زمینه به کودکان و نوجوانان استفاده خواهیم کرد.

مهدی طالبی شامگاه یک شنبه، ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری دومین روز نمایشگاه استانی هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش استان گلستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری تریبون آزاد، کارگاه‌های آموزشی، اجرای نمایش، پخش انیمیشن، نقاشی زنده با حضور دانش‌آموزان، ایجاد پویش‌های مختلف از برنامه‌های تدوین شده برای این نمایشگاه هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فوق از ۲۷ آبان ماه تا یکم آذر از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر در کانون فرهنگی تربیتی طه گرگان بازگشایی شده است، ادامه داد: طی دو روز نخست برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، شاهد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و همراهی والدین در ایجاد رغبت در فرزندان خود برای بازدید از این نمایشگاه هستیم.

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در گرگان/ بازدید دانش‌آموزان الزامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها برای آگاهی بخشی در زمینه معضل اعتیاد به کودکان و نوجوانان استفاده خواهیم کرد، غرفه‌های ترکیبی سینمای اعتیاد و اتاق بازی‌های چالشی را از پر استقبال‌ترین غرفه‌های نمایشگاه فوق عنوان کرد و افزود: مجموعه اتفاقات خوبی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان با برگزاری مسابقات، مشاوره و ارائه دیگر خدمات در حال رخ دادن است که والدین نباید فرصت استفاده از این موقعیت را از دست بدهند.

وی بهره‌مندی از زبان کودکان و نوجوانان و رفتار شناسی جوانان برای تبیین مخاطرات پدیده شوم اعتیاد را از ویژگی‌های نمایشگاه فوق دانست و خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت مدیران و مربیان مدارس در خصوص آسیب‌های اجتماعی معضل خانمان سوز اعتیاد سبب شده تا شاهد بازدید گروه‌های مختلف دانش‌آموزان از غرفه‌های این نمایشگاه باشیم.

طالبی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت، هلال احمر، بهزیستی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به عنوان دستگاه‌های اجرایی در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha