• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402082820816
  • خبرنگار : 50037

دانشکده پرستاری اسدآباد تا پایان سال افتتاح می‌شود

دانشکده پرستاری اسدآباد تا پایان سال افتتاح می‌شود

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حال حاضر پروژه دانشکده پرستاری اسدآباد دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا پایان سال طرح فوق قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

عصر امروز، ۲۸ آبان همزمان با روز پرستار با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت سه طرح پزشکی شامل واحد ماموگرافی، سونوگرافی دولتی و رادیوگرافی پانورامیک در بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد با اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در آیین افتتاحیه اظهار کرد: برای طرح پزشکی افتتاح شده امروز واحد ماموگرافی بیمارستان قائم(عج) اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شامل دستگاه دیجیتال ماموگرافی اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فضای ۳۰ مترمربعی این واحد  اعتباری افزون بر ۳۰۰  یلیون تومان هزینه شده است.

الهه عزتی با بیان اینکه امروز با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت همزمان با روز پرستار در شهرستان اسدآباد افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: افتتاح واحد سونوگرافی با فضای فیزیکی به متراژ ۲۵ مترمربع با میزان اعتبار هزینه شده ۱۵۰میلیون تومان و نیز دستگاه پانورکس(OPG) با اعتباری افزون بر ۲۸۰ میلیون تومان به همراه فضای فیزیکی این واحد با متراژ ۱۵ مترمربع با میزان اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است.

در ادامه معاون آموزشی وزارت بهداشت از پروژه ساختمان در حال احداث دانشکده پرستاری و نیز معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم(عج) این شهرستان نیز بازدید کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت از این پروژه گفت: در حال حاضر پروژه دانشکده پرستاری اسدآباد دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا پایان سال طرح فوق قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این سفر نیم روزه معاون آموزشی وزارت بهداشت به اسدآباد وی با حضور در بیمارستان قائم(عج) این شهرستان با اهدای شاخه گل به پرستاران این بیمارستان روز پرستار را به آنها تبریک گفت.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha