• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402082920894
  • خبرنگار : 50184

معاون ورزش و جوانان استان عنوان کرد

برکناری رئیس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات "سه‌گانه" ورود کرد

برکناری رئیس یک هیات ورزشی کرمانشاه/ وزارت ورزش به انتخابات هیات "سه‌گانه" ورود کرد

ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از نامه فدراسیون برای برکناری یکی از روسای هیات های ورزشی کم کار در کرمانشاه خبر داد.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بررسی عملکرد روسای هیات های ورزشی استان گفت: به تعدادی از هیات های ورزشی که عملکرد ضعیفی داشته اند، تذکر داده ایم.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با توجه به تداوم کم کاری برخی از هیات های ورزشی، درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای سه هیات را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با نامه فدراسیون رئیس یکی از این هیات‌های ورزشی برکنار شده است، گفت: طبق اساسنامه با توافق رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع و اداره کل ورزش و جوانان استان، امکان برکناری یک رئیس هیات وجود دارد که این اتفاق  در مورد یکی از هیات های ورزشی استان افتاده و رییس آن با نامه فدراسیون از سمت خود برکنار شده است.

سال افزون در ادامه با اشاره به گذشت قریب یکسال از پایان دوره چهارساله ریاست هیات سه گانه کرمانشاه، اظهارکرد: از سال گذشته با انتخاب یک سرپرست مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات را فراهم کردیم.

وی افزود: متاسفانه در ادامه اختلافاتی بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در چینش اعضاء بوجود آمد و مانع از برگزاری انتخابات هیات در زمان مناسب شد.

معاون ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تاکنون دو دوره سرپرست برای این هیات انتخاب شده، گفت: باتوجه به تداوم اختلافات بین فدراسیون و اداره کل و طولانی شدن فرآیند اداره این هیات با سرپرست، موضوع به دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان کشیده شد تا در آنجا تصمیم گیری نهایی در این رابطه انجام گیرد. وزارت ورزش هم از رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا در نشستی مشکل را حل کنند.

سال افزون یادآورشد: با این وجود ما معتقدیم به دلیل طولانی شدن دوره سرپرستی هیات باید یک ثبت نام مجدد از کاندیداها صورت گیرد، اما فدراسیون معتقد است باید با همان کاندیداها و اخذ استعلام مجدد برای آنها انتخابات برگزار شود.

به گفته این مسئول، تصمیم نهایی برای تعیین تکلیف وضعیت هیات سه گانه کرمانشاه در دیدار بین رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان مشخص خواهد شد.

مصطفی باباملکی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، از تدارک مقدمات برگزاری انتخابات چند هیات ورزشی خبر داد و گفت: انتخابات هیات جودو با یک کاندیدا و انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد با دو کاندیدا در آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به علاوه درخواست برگزاری مجمع انتخابات هیات والیبال و چوگان را هم به فدراسیون های مربوطه داده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۴:۱۶

رئیس هیات کشتی رو عوض کنید چون پدر کشتی کرمانشاه رو درآورده.کشتی کرمانشاه شده کبریت بی خطر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۲۰:۱۰

لطفا باند بازی رو کنار بذارین بذارین جوانترها وتحصیلکرده ها ریس هیت ها باشن وکسانیکه حقه باز نیستن . سه گانه فقط استخرش پول دراره وجنگ سر استخره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۱۷:۴۳

الان سه گانه مسولش کیه