• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082920958
  • خبرنگار : 71516

استقبال مقاومت فلسطین از یمن در دریای سرخ

استقبال مقاومت فلسطین از یمن در دریای سرخ

گروه‌های مقاومت فلسطین از عملیات نیروی دریایی ارتش یمن در دریای سرخ استقبال و تأکید کردند که توقیف کشتی صهیونیست توسط ارتش یمن نبرد را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس از عملیات ارتش یمن در دریای سرخ و توقیف کشتی اسرائیلی استقبال کرد.

به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای حمایت نیروهای مسلح یمن از مقاومت فلسطین را از طریق عملیات جسورانه آنها علیه رژیم صهیونیستی ستود.

در این بیانیه آمده است: این عملیات جسورانه عملی کردن مواضع و عدم اکتفا به محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر، جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین نیز اعلام کرد که عملیات مقاومت یمن و سیطره آنها بر کشتی اسرائیلی نبرد را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

در بیانیه این جبهه آمده است: محور مقاومت زیباترین تصاویر حمایت از فلسطین و مقاومت آن را ترسیم می‌کند. حوادث غزه همبستگی گسترده‌ای را با مساله فلسطین در سرتاسر جهان ایجاد کرد و اعتبار را به گزینه مقاومت فراگیر و شعار وحدت میدان‌ها بازگرداند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز مواضع یمن در حمایت از ملت فلسطین و مقابله با دشمن صهیونیستی را ستود.

این جنبش از حمایت نیروهای مسلح یمن از مقاومت فلسطین در غزه و عملیات توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ قدردانی کرد.

پیش از این یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که نیروی دریایی یمن عملیات نظامی را در دریای سرخ انجام داد و یک کشتی صهیونیستی را توقیف کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۰۹:۲۶

أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم: أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ ﴿١﴾ وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ ﴿٢﴾ الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ ﴿٣﴾ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ ﴿٤﴾ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿٥﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿٦﴾ فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ ﴿٧﴾ وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ ﴿٨﴾صدق الله العلی العظیم @ اضمحلال اسرائیل حتمی است. برای تمامی آزادگان جهان بالاخص مسلمانان دلسوز که بلا استثنا آزادی خواه و عدالت خواه هستند در این فاجعه ضد انسانی شهید و مجروح شدن ۱۰۰۰۰ ده هزار تن کودک فلسطینی که باید به آنها اضافه کرد جنایات جنگی و کشتار بیماران بستری در بیمارستان را از خداوند شرح صدر عظیم خواستار هستم و گام های استوار در برابر وسواس شیطان رجیم عطا نماید و چشم های انسانیت را روز به روز پر فروغ تر از نور پیروزی طلوع خورشید حقیقت و عدالت خواهی گرداند بالاخص طرفداران آزادی فلسطین و فلسطینیان. !?Free free Palestine !?Free free Palestinian