• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402082920975
  • خبرنگار : 71295

فرماندار گناوه خبر داد

تخصیص ۳۳۰ میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌های آموزش و پرورش

تخصیص ۳۳۰ میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌های آموزش و پرورش

ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه از تخصیص ۳۳۰ میلیارد ریال برای توسعه فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان گناوه خبر داد.

محمدتقی صفری در مراسم تجلیل از نخبگان علمی گناوه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه گفت: امروز صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکای جنایتکار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را تحت شدیدترین حملات و بمباران‌ها قرار داده‌اند و این جنایات در مقابل چشم‌های همه مدعیان حقوق بشر به وقوع می‌پیوندد.

فرماندار گناوه افزود: سرزمین مظلوم فلسطین حدود ۷۵ سال زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیستی است و تنها جرم مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع از حق و حقوق خود و آزادی از زندانی که صهیونیست‌ها برای آنها ایجاد کرده، است.

وی گفت: امروز صهیونیست‌ها وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را بر علیه مردم غزه و فلسطین به کار گرفته‌اند اما با قدرت الهی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

وی بیان کرد: امروز به عظمت انقلاب اسلامی و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی و آرمان‌های این شهید در مبارزه با ظلم و استکبار و بیداری مسلمانان و آزادگان، مقاومت اسلامی توانسته هیمنه صهیونیست‌ها را در هم بشکند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان در شرایط کنونی در جای ارزشمند و مهمی قرار گرفته و مسئولان آینده نظام اسلامی و انقلاب و سفیران و تکمیل کنندگان راه شهدا و امام راحل و سربازان آینده امام زمان (عج) هستید.

وی گفت: دانش آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش و مواظبت از خود، تقویت ایمان و معنویات و احترام به والدین و تعهد به نظام و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار گناوه بیان کرد: بسیاری از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی هم سن شما بودند که با ایمان، بصیرت، شجاعت، فداکاری و مردانگی و صلابت و آموخته‌هایی که از مکتب اسلام و علما و معلمان و پدران و مادران مؤمن و معتقد آموختند با سن کم در برابر دشمنان استوار ایستادند و برای دفاع از کشور و دین و ناموس کشور مجاهدت‌ها کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی گفت: شما دانش آموزان باید با ایمان و تعهد قوی و با درس خواندن و تلاش و مجاهدت و با دشمن شناسی، بصیرت، اطاعت پذیری از رهبری در راه آینده خود و کشور گام برداریید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه آموزش و پرورش در شهرستان گناوه بیان کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گناوه بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha