• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402082921016
  • خبرنگار : 71613

پایان دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال

پایان دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال

دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان) به صورت رسمی به پایان رسید تا این فدراسیون منتظر تعیین سرپرست  باشد.

داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که ۲۹ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد با کسب ۲۶ رای از ۴۱ رای ماخوذه  به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

داورزنی پیش از این حدود ۱۲ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت که با حضور در معاونت قهرمانی وزارت ورزش از والیبال جدا شد. سپس احمد ضیائی رئیس شد که او هم به دلیل قانون بازنشستگی از راس کار کنار رفت و فدراسیون والیبال کمتر از یکسال توسط افشین داوری و علی فتاحی به عنوان سرپرست اداره می‌شد تا اینکه دوباره داورزنی برگشت.

پایان دوران ریاست داورزنی در روزهای اخیر حاشیه‌هایی داشت. ابتدا فدراسیون والیبال اعلام کرد که با موافقت وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۲۹ آبان مجمع فوق‌العاده‌ای برای تعیین سرپرست برگزار خواهد شد اما در ادامه سید محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاریخ پیشنهادی صادر نکرده است.

از طرفی فدراسیون والیبال هم اعلام کرد که برای برگزاری مجمع منتظر تایید نهایی وزارت ورزش است و بعد از چند روز فدراسیون از طریق سایت رسمی خود اعلام کرد که این مجمع در تاریخ ۲۹ آبان برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می‌شود.

باید دید تکلیف فدراسیون والیبال مشخص می‌شود یا اینکه یک فدراسیون دیگر به فدراسیون‌های بلاتکلیف وزارت ورزش اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۳:۰۱

وقتی عملکرد درخشانی در این 12سال داشته قاعده و مصلحت کشور در این س که زمینه برای حضور مجدد او فراهم شه. البته وزارت ورزش سیاسی کاری می کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۵:۵۷

داورزنی به انتهای خط رسیده و اگر ۴ سال دیگه بمونه چیزی از والیبال ایران باقی نمیمونه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۶:۱۲

دیگه باید قبول کرد که این چند سال اخیر واقعا با بحران مدیریتی همراه بود والیبال کشور خصوصا تیم ملی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۸:۲۸

فعلا در شرایط فعلی آقای داور زنی فردی منطقی و مدیر و مدبر و سوابق درخشانی در گذشته داشته است که تجربه او میتواند با انتخاب یر مربی تراز اول به روزهای اوج برگردیم در غیر اینصورت یعی و خطا به جامع وزین و پر افتخار والیبال کشور نیست تا انشالله المپیک را با امیدواریم دنبال کنیم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۲۲:۲۶

با توجه به نتایج بسیار بد والیبال، قاعدتا باید ایشون دوباره انتخاب شود. این روال ورزش ماست!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۳۰ ۰۰:۲۰

داورزنی طبق قانون حق نامزدی برای ریاست فدراسیون والیبال را ندارد حالا ببينيم نهاد‌های امنیتی و وزارت ورزش به قانون عمل می‌کنند و اجازه می‌دهند فرد صالحی را سکان به گِل نشسته والیبال را نجات دهد؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۳۰ ۱۱:۰۶

امثال تاج و داورزنی و فولادگر و..ورزش کشور را در اختیار گرفته وگویا ارث پدرشون و هر کار می خوهند می کنند هیچ گاه کنار نمی روند تا جوانان پا به عرصه مدیریت ورزش کشوربگذارند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۴:۵۸

همان ۴سال دوم بایستی داور زمانی سکان والیبال را رها میکرد تا والیبال ۱۲سال به خواب نمیرفت

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۳۰ ۱۷:۰۱

به قول یکی از مجری های تلویزیون آقای داورزنی زیاد داورهای زده به خاطر همین اخراجش کردن