• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082921118
  • منبع : بازار

دنیایی از نهال با قیمت‌های ارزانتر از پارسال

دنیایی از نهال با قیمت‌های ارزانتر از پارسال

نهالستان یاسین در نظر دارد با ارزان دادن نهال‌ها گامی در حمایت از باغدراران عزیز ایرانی بردارد چرا که این عزیزان سرمایه‌های بزرگ کشور هستند. بخش عظیمی از مواد غذایی کشور از طریق باغداران عزیز تامین می‌شود.

ارائه نهال ارزان در راستای حمایت از باغداران

به گزارش ایسنا به نقل از سایت جایا کالا، همه میوه ها , آجیل ها , منابع طبیعی , پارک ها و فضای سبز زیر سایه تلاش های باغداران به دست ما می‌رسد پس باید از همه لحاظ حمایت شوند. به همین دلیل نهالستان بزرگ کشوری یاسین با ۶۸ هکتار زمین زراعی با تولید ۹۹ درصد از ارقام نهال های مثمر و غیر مثمر و همچنین با قیمتی منصفانه و ارزان در تلاش هست در حمایت از بخش ویژه کشاورزان و باغداران قدم بردارد.

معرفی نهالستان یاسین

نهالستان یاسین واقع در دماوند جاده فیروز کوه ۲۰۰ مانده به سه راهی آبسرد با تولید انواع نهال پایه رویشی , پیوندی و بذری اصلاح شده با تعداد بالاتر از ۲ میلیون اصله  در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد. این نهالستان در شهرهای میاندوآب و دماوند در حال فعالیت می باشد و همه تولیدی این نهالستان بصورت ضمانتی و لیبل خورده جهاد کشاورزی تقدیم مشتریان عزیز در سراسر کشور می شود.

تولید نهال پایه رویشی

 نهالستان یاسین با تولید انواع نهال های پایه رویشی توسط دستگاههای پیشرفته مدرن و با علم کشاورزی روز  با مدیریت یاسین سعادت در دماوند آماده ارائه انواع نهال های مختلف پایه رویشی (پایه خارجی) با قیمت ارزان پارسال با ضمانت سبز شدن و بار دادن و همچنین پشتیبانی چندین ساله با مجوز های جهاد کشاورزی در خدمت مشتریان کشورمان می باشد.

در این نهالستان انواع نهال های پایه رویشی گردو (خرید نهال گردو ) بادام سیب زرد آلو هلو گلابی و همچنین پسته خارجی پایه آمریکایی پیوندی یک ساله تا ۴ ساله وغیره تولید می شود در این نهالستان نهال ها به صورت ریشه لخت یا گلدانی ارائه می شود یک سری نهال های خاص بصورت ریشه لخت و یک سری هم بصورت گلدانی ارائه میشود در صورت نیاز می توانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید. همانطور که مطلع هستید نهال های پایه رویشی قیمتی دو برابر نهال های معمولی دارند ولی در این نهالستان جهت حمایت از باغداران عزیز با قیمت همان نهال های معمولی داده می شود و نهال های معمولی نیز با قیمت نصف بازار ارائه می شود.

دنیایی از نهال با قیمت‌های ارزانتر از پارسال

تولید نهال بذری و پیوندی

علاوه بر نهال های پایه رویشی نهال های بذری اصلاح شده و پیوندی نیز تولید می شود این نهال ها توسط کارشناسان متخصص باغداری و کشاورزی  نظارت می شوند و همچنین اصلاحات ویژه جهت مقاوم سازی در مقابل سرما و گرما روی این نهال ها انجام می شود تا برای اکثر مناطق کشور قابل استفاده باشند.

سخن پایانی:

هموطنان عزیز همواره  جهت خرید می توانند روی لینک خرید نهال کلیک کنند و یا با شماره های ثبت شده در پایین صفحه با ما در تماس باشند نهالستان یاسین باارائه نهال های پایه رویشی و بذری و پیوندی بصورت عمده و خرده در خدمت مشتریان عزیز کشور می باشد . ازاینکه با حوصله این مقاله را مطالعه کردید صمیمانه سپاسگذاریم.

شماره های تماس:

۰۹۱۲۳۱۲۰۵۰۱

۰۹۱۲۳۱۰۸۴۴۲

۰۹۱۹۸۱۶۲۲۱۳

لینک وبسایت: jayakala.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha