• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082921121
  • منبع : نمایندگی سمنان

کشف بدلیجات میلیاردی قاچاق در شاهرود

کشف بدلیجات میلیاردی قاچاق در شاهرود
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف بدلیجات قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد. 

سردار جلیل موقوفه ئی امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان ماه) اظهار کرد: کارآگاهان خبره پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود در عملیات گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی مواصلاتی موفق شدند قاچاقچی بدلیجات را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام کنند.


وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شاهرود به یک دستگاه کامیون که قصد انتقال محموله قاچاق از استان‌های شرقی به تهران را داشت، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. در بازرسی خودروی توقیفی، بدلیجاتی شامل ۱۲ هزار دستبند زنانه پیدا شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آنها ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه یک متهم دستگیر شد بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و خودروی‌اش به پارکینگ منتقل شد.

 بازداشت عاملان ایجاد درگیری در یک پارک

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عاملان درگیری و چاقوکشی در پارک لاله شهرستان سمنان خبر داد. 

سرهنگ عباس عرب گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال دو نفر به علت جراحت ناشی از چاقوکشی به بیمارستان، ماموران برای برسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: براساس گفته‌ها دو نفری که در بیمارستان تحت مداوا بودند، در پارک لاله نشسته بودند که توسط سه جوان بدون دلیل با سلاح سرد مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند. تحقیقات برای شناسایی ضاربان شروع شد.

او به شناسایی دو نفر از متهمان اصلی این درگیری اشاره و تصریح کرد: دو طرف درگیر در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان افزود: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و در ادامه به ارازل و اوباش هشدار داده شد که پلیس با جرائم خشن به شدیدترین شیوه ممکن، بدون هرگونه اغماضی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha