• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402082921265
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان خبر داد

دستگیری ۲۳ نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان شرقی

دستگیری ۲۳ نفر از اراذل و اوباش در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری ۲۳ نفر در شهرستان‌های مراغه، بستان آباد و اهر خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: طرح برخورد با اراذل و اوباش در راستای مطالبات و درخواست مردمی با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در سطح شهرستان‌های مراغه، بستان آباد و اهر اجرایی شد.

وی تشریح کرد: در اجرای این طرح، ضمن هماهنگی قضایی، تیم‌های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه خانه‌ها و پارک‌های سطح شهرستان‌های مراغه، بستان آباد و اهر که اراذل و اوباش به عناوین مختلف در آن جا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، اعزام شدند.

وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح که منجر به شکسته شدن قدرت پوشالی اراذل و اوباش شد، اشاره کرد و افزود: ماموران موفق به دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان مراغه شدند و از مخفیگاه آن‌ها تعداد هشت قبضه قمه و یک عدد تبر کشف و به مقر انتظامی دلالت دادند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

محمدی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل و اوباش را در شهرستان بستان آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی با تشکیل چندین اکیپ تلفیقی در عملیاتی همزمان در چند نقطه از شهرستان موفق به دستگیری ۱۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که دارای چندین فقره سابقه کیفری نیز می‌باشند، شدند .

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان اهر نیز موفق به دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سطح دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در اجرای طرح مبارزه با ارذل و اوباش شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به این‌که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha