• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082921286
  • منبع : بازار

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی منتشر شد

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی منتشر شد

با قوی‌تر شدن ابزارهای هوش مصنوعی بسیاری از فعالان حوزه بازاریابی محتوایی با این سوال مواجه شده‌اند که آیا هوش مصنوعی جا پای آنها می‌گذارد یا قرار است آنها را چند گام رو به جلو ببرد؟

به گزارش ایسنا، به نقل از تاچارا و کارگزاری فارابی، این انتشاراتی با حمایت کارگزاری فارابی به تازگی کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی را منتشر کرده است. این کتاب در کنار پرداختن به کاربردهای ابزارهای هوش مصنوعی در مارکتینگ به این سوال پاسخ داده است. بر این اساس هوش مصنوعی می‌تواند برخی را بیکار کند و برای عده دیگری از فعالان بازاریابی محتوایی موقعیتی بهتر را دست و پا کند.

در واقع می‌توان گفت هوش مصنوعی به کمک افراد خلاق و ایده‌پرداز در حوزه بازاریابی محتوایی آمده تا نبوغ و کارایی آنها را بیش از پیش شکوفا کند. در مقابل افرادی که ماشین‌وار در این حوزه فعالیت می‌کنند باید بدانند که هوش مصنوعی دیر یا زود جای آنها را خواهد گرفت.

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی و شیوه خرید

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی در ۵۶ صفحه به راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا پرداخته است. اولین مزیت این کتاب کوتاه و کارآمد بودن است.

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی منتشر شد

شروع کتاب با ارایه آمار و اعداد شفاف از استفاده هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی است. همچنین مثال‌هایی از استفاده هوش مصنوعی توسط برندهای مطرح بازار مانند: آمازون، علی بابا، کوکاکولا و غیره ارایه شده است که مزیت و کاربرد آن را برای فعالان بازار روشن‌تر می‌کند. از طرفی، در یک فصل مجزا ابزارهای مفید و کاربردی برای تولید انواع قالب های محتوایی نظیر متن، عکس، ویدیو و پادکست به مخاطبان معرفی شده است.

از دیگر فصل های مهم این کتاب می توان به هوش مصنوعی در اینفلوئنسرمارکتینگ اشاره کرد که این روزها دغدغه بسیاری از بلاگرهای فضای مجازی به خصوص اینستاگرام است. روش ها و اصول ارسال پیام های شخصی سازی شده به مخاطبان و مشتریان در قالب ایمیل و پیام رسان‌ها از دیگر بخش‌های این کتاب است. خواندن این کتاب به مدیران برندها، فعالان کسب و کارهای اینترنتی، تولید کنندگان محتوا توصیه می‌شود.

از مهم‌ترین فصل‌های کتاب می‌توان به ابزارهای مفید هوش مصنوعی، هوش مصنوعی در اینفلوئنسرمارکتینگ و هوش مصنوعی در ایمیل مارگتینگ اشاره کرد. به‌علاوه آمارهای ارائه شده در آن می‌تواند راهگشای مهمی برای فعالان حوزه بازاریابی محتوایی باشد.

«کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی؛ راهکارهای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا» نوشته‌ محسن عقبایی و مجید امانی است و از سوی نشر تاچارا و کارگزاری فارابی با قیمت ۵۹ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است. علاقه مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به کتاب فروشی‌های سراسر کشور و همچنین سایت‌های فروش آنلاین کتاب مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha