• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402082921374
  • خبرنگار : 71460

«ال تورو» به دنبال پایان کابوس در تیم ملی

«ال تورو» به دنبال پایان کابوس در تیم ملی

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی دومین گلزن این تیم بعد از لیونل مسی در دوران اسکالونی است که ۱۴ بازی پیاپی است برای تیم ملی کشورش گلزنی نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت tyc، تیم ملی آرژانتین می‌خواهد شکست تلخ مقابل اروگوئه را پشت سر بگذارد و خود را برای بازی  حساس سوپر کلاسیکو با برزیل آماده می‌کند تا به جام جهانی ۲۰۲۶ در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برسد. در این بین لائوتارو مارتینس بیش از هر بازیکن دیگری به دنبال پایان دادن به یک طلسم است و می‌خواهد در ترکیب تیمش گلزنی کند. او مدت‌هاست نتوانسته برای آرژانتین گلزنی کند.

ال‌تورو، کاپیتان و چهره بزرگ اینتر، صدرنشین جدول گلزنی در سری آ است اما در تیم ملی آرژانتین نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد. آخرین گل او با پیراهن تیم ملی آرژانتین در بازی دوستانه ۳-۰ مقابل هندوراس در تور ایالات متحده در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد. 

در مجموع ۱۴ بازی و ۶۳۹ دقیقه است که  مارتینس نتوانسته است برای تیم ملی کشورش گلزنی کند. این اتفاق قبل از جام جهانی رخ داد و با عملکرد ضعیف در جام جهانی ادامه یافت، جایی که او در نهایت موقعیتش را در ترکیب اصلی به خولیان آلوارس داد که کار فوق العاده‌ای انجام داد. در سال ۲۰۲۳ او هفت بازی شامل دو بازی دوستانه و پنج بازی اول انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی را انجام داده است اما او همچنین نتوانست گلزنی کند.

  • بیشتر بخوانید

لائوتارو: اگر رونالدو نبود، مسی ۱۵ توپ طلا داشت

اگر چه لائوتارو مارتینس ۱۴ بازی را بدون گل سپری کرده است اما دیگر مهاجم مرکزی که در قهرمانی تیم لیونل اسکالونی در قطر نقش مهمی داشت نیز چندین بازی را بدون باز کردن دروازه حریفان پشت سر گذاشته است. خولیان آلوارس پس از حضور درخشانش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با گلزنی مقابل لهستان در مرحله گروهی، استرالیا در مرحله یک شانزدهم نهایی و دبل در نیمه نهایی مقابل کرواسی نتوانسته است دوباره برای آرژانتین گلزنی کند. درست است که او عملکرد خوبی در تیم دارد ولی ۸ بازی است که نتوانسته برای آلبی سلسته گلزنی کند.
 

«ال تورو» به دنبال پایان کابوس در تیم ملی

آمار لائوتارو و خولیان آلوارس در تیم ملی آرژانتین

لائوتارو مارتینس

۵۳ مسابقه

۲۱ گل

خولیان آلوارس

۲۷ مسابقه

۷ گل

مسی، بهترین گلزن آرژانتین در سال ۲۰۲۳

بدون گل‌های لائوتارو مارتینس و خولیان آلوارس، بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین در سال کسی نیست جز لیونل مسی. بهترین گلزن تاریخ آلبی سلسته توانسته است ۸ گل در این سال به ثمر برساند. او مقابل پاناما، کوراسائو (۳ بار)، استرالیا، اکوادور و پرو ( ۲ بار) گلزنی کرده است.

لائوتارو تا ژوئن ۲۰۲۶ با اینتر قرارداد دارد و بپه ماروتا، مدیر نراتزوری، اخیرا تایید کرده است که این بازیکن ۲۶ ساله می‌خواهد برای زمان بیشتری در این باشگاه بماند، بنابراین به‌زودی به او پیشنهاد قرارداد جدیدی داده خواهد شد.

لائوتارو با یازده گل زده در ۱۰ بازی، بهترین گلزن فعلی سری آ است و تیمش نیز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha