• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082921388
  • خبرنگار : 50555

رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز استان:

گازرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای خراسان رضوی در حال اجرا است

گازرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای خراسان رضوی در حال اجرا است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۱۵۶ روستای واجد شرایط گازرسانی با ۱۷ هزار و ۳۳۵ خانوار در سطح استان باقی مانده که عملیات اجرایی گازرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

محمد ایمانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملیات گازرسانی به روستاهای خراسان رضوی اظهار کرد: در مجموع ۲۸۰۳ روستا با ۵۲۸ هزار و ۹۹۶ خانوار در استان واجد شرایط گازرسانی هستند که مطابق آخرین تقسیم بندی وزرات کشور، تاکنون ۲۶۴۷ روستا با ۵۱۱ هزار و ۶۶۱ خانوار از نعمت گاز در استان برخوردار شده‌اند.

وی افزود: ۹۶.۷ درصد خانوارهای روستایی واجد شرایط در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: ۱۵۶ روستای واجد شرایط گازرسانی با ۱۷ هزار و ۳۳۵ خانوار در سطح استان باقی مانده که عملیات اجرایی گازرسانی به آن‌ها در حال انجام است. لازم به ذکر است اکثر روستاهای باقی مانده فاقد گاز در مناطق صعب العبور و سخت قرار داد.

ایمانی‌فر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۸ روستا در استان گازرسانی شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این عدد به بیش از ۱۰۰ روستا افزایش یابد.

وی ادامه داد: ضمنا درصد برخورداری خانوارهای واجد شرایط روستایی در شهرستان‌های نیشابور، زبرخان، زاوه، فریمان، کاشمر، کوهسرخ، گلبهار، مه ولات، میان‌جلگه، باخرز، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جوین، خلیل آباد، خواف و خوشاب ۱۰۰ درصد است. همچنین درصد برخورداری خانوار شهری در تمام شهرستان‌های استان به غیر از شهرستان قوچان نیز ۱۰۰ درصد است.

رئیس اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است عملیات اجرایی گازرسانی به تنها شهر باقیمانده استان یعنی شهر باجگیران واقع در شهرستان قوچان در حال انجام بوده و پس از گازدارشدن این شهر، درصد بهره‌مندی شهری استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha