• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402082921398
  • خبرنگار : 71460

سانه آماده انتقال به لالیگا

سانه آماده انتقال به لالیگا

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند سانه برای رفتن به لالیگا آماده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، درها را برای رفتن از قهرمان بوندسلیگا نبسته است. این مهاجم که قراردادش در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، در ماه‌های اخیر مورد توجه شدید بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته است.

در اوایل نوامبر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه توافق مشخصی بین بایرن و این بازیکن ۲۷ ساله برای تمدید قراردادش صورت نگرفته است. سانه در حالی که در تیم ملی آلمان حضور دارد، گفته است که هنوز به این موضوع فکر نکرده ولی باشگاه می‌خواهد گفتگوهایی با او داشته باشد اما در حال حاضر می‌خواهد روی این فصل تمرکز کند.

سبک بازی سانه کاملاً با سبک بازی در بارسلونا مطابقت دارد، به خصوص که رافینیا با جدایی از نیوکمپ، جا را برای این بازیکن خالی می‌کند. در همین حال، مادرید پس از مصدومیت وینیسیوس جونیور در بازی پنج شنبه گذشته برای برزیل به دنبال تقویت عمق حمله خود است و باید دید از بین رئال و بارسا کدام تیم خواهد توانست سانه را به خدمت بگیرد.

لروی سانه یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بایرن مونیخ در فصل جاری بوده است. سانه با توماس توخل اوج گرفته است و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب باواریایی‌ها داشته است. درخشش سانه در ترکیب بایرن باعث شده است تا بار دیگر بحث حضور او در لیگ برتر انگلیس جدی شود و ظاهرا منچستر سیتی نیز در تلاش است تا این بازیکن را دوباره جذب کنند.

واکنش سانه به جدایی از بایرن مونیخ

سانه جانشین صلاح؟

روزنامه بیلد در ادامه نوشت که بایرن‌مونیخ از عملکرد سانه بسیار راضی است و قصد دارد قرارداد این بازیکن را سه سال دیگر تمدید کند.

سانه تا سال ۲۰۲۵ با بایرن‌مونیخ قرارداد دارد و طبق نوشته روزنامه بیلد خانواده این بازیکن از وضعیت خود در مونیخ بسیار راضی‌اند و از این بازیکن خواسته‌اند که تنها به حضور در بایرن فکر و قراردادش را تمدید کند.

بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا با ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد این درحالی است که در لیگ قهرمانان اروپا با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی صعودش را به دور بعد قطعی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۱:۱۸

هربازیکنی که میخوادقراردادشوتمدید کنه ویه پولی به جیب بزنه وحقوقشوزیادکنه زودخودشوبه رئال وبارسا وصل میکنه وشیعه درست میکنن تا باشگاهش بترسه وزود تمدیدکنه اونم باحقوق درخواستی بازیکن مخصوصا اکثربازیکنا خودشون روبه رئال پین میکنن ویجورایی با ایجنتش کاری میکنن تا شایعه رنگ واقعیت داشته باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۳:۴۴

عاااااااالللللللللی