• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082921475
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای فصل باران

آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای فصل باران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بازدید میدانی از روند آماده باش نیروهای ستاد حوادث شهرداری یاسوج پیش از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل بحران استانداری به همراه جمعی از مسئولان شهرداری صورت گرفت.

علی محمد روستا، معاون هماهنگی اور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ۲۹ آبان در این بازدید ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت‌های شهرداری یاسوج در بحث آماده باش و همکاری در خصوص بازگشایی معابر گفت: شهرداری همچون سنوات گذشته به صورت آماده باش حضور فعال در معابر حادثه خیز شهری داشته باشند.

کیوان آشنا، شهردار یاسوج با اشاره به فعالیت‌های شهرداری یاسوج در بحث پیشگیری و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر یاسوج گفت: این شهرداری در ماه‌های گذشته اقدام به هرس درختان، پاکسازی جداول و کانال های بزرگ سطح شهر برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی کرده است.

وی از دیگر مشکلات حادثه خیز در سطح شهر یاسوج به گودبرداری ها و ساخت سازهای شهری اشاره و اظهار کرد: شهرداری یاسوج طی اطلاعیه های مکرر به شهروندان در خصوص هرگونه گودبرداری و ساخت و ساز در فصل بارندگی تذکرات لازم را اعلام داشته و توصیه می شود مالکین و کسبه محترم محترم نسبت به پاکسازی مصالح ساختمانی خود در مجاورت جداول و کانال‌های دفع آب‌های سطحی خودداری کنند.

آشنا از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی شهرداری یاسوج در فصل بارندگی خبر داد و افزود: سه اکیپ پنجاه نفره شامل نیروی انسانی و تجهیزات کامل برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی در سطح شهر یاسوج در آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، وی با اشاره به سامانه های مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ شهرداری یاسوج جهت پاسخگویی و حل مشکلات شهری بیان کرد: شهروندان عزیز در صورت لزوم و مواجه با هرگونه مشکل شهری و حوادث مرتبط از جمله آب گرفتی منازل مسکونی و معابر با این سامانه تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۲ ۱۹:۲۸

کی به تخلفات شهردار رسیدگی میکنه،