• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402082921676

مشکل خاصی بر اثر بارش باران در فارس وجود ندارد + اعلام میزان بارش‌ها

مشکل خاصی بر اثر بارش باران در فارس وجود ندارد + اعلام میزان بارش‌ها

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی برای شمال غرب استان فارس گفت: مشکل خاصی بر اثر بارش باران در فارس وجود ندارد و نیروهای امدادی در آمادگی کامل هستند.

فرهاد سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به تشریح آخرین وضعیت استان فارس در بارندگی‌های اخیر و با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای مواجه با سیل و حوادث طبیعی در استان، گفت: با اعلام هشدار قرمز هواشناسی به ویژه در شمال غرب استان فارس، کلیه نیروهای امدادی و خدماتی سطح استان به خصوص در شهرستان‌های کازرون، نورآباد ممسنی، رستم و کوه چنار، فیروزآباد و فراشبند توسط ستاد بحران به حالت آماده‌باش درآمدند و تمهیدات لازم برای انجام با ترتیب جلسه هماهنگی اندیشیده شد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی به دلیل بارش باران در شهرستان‌ها نداشتیم، افزود: با تدابیر اتخاذ شده، مدارس نوبت شیفت عصر امروز در شهرستان کازرون، کوه‌چنار و لامرد تعطیل شد.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته جلسات اضطراری ستاد مدیریت بحران استان فارس برگزار شد و دستورالعمل‌های پاییزه و زمستانه دو ماه گذشته برای اعضای ستاد استان ارسال شده است.

سعدی تاکید کرد: بارندگی در سطح استان مناسب بوده و نیروهای امدادی در آمادگی کامل برای وقوع هرگونه مخاطرات طبیعی قرار دارند.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی نیز میزان بارش‌ باران در شهرستان‌های استان فارس به شرح جدول ذیل اعلام شده است:

مشکل خاصی بر اثر بارش باران در فارس وجود ندارد + اعلام میزان بارش‌ها

طبق این جدول تا ساعت ۱۵:۳۰ بیشترین میزان بارش در بارندگی اخیر مربوط به شهرستان فراشبند استان با ۲۶ میلی‌متر بارندگی بوده است و در سال زارعی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ نیز بیشترین میزان بارش تاکنون به شهرستان فیروزآباد با ۵۴ میلی‌متر بارندگی اختصاص دارد. با توجه به اینکه بارش رحمت الهی همچنان ادامه دارد، قطعاً این آمارها تغییر خواهد کرد و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha