• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402082921758
  • خبرنگار : 30147

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

جذب زائر، تأثیر بسیاری در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اشتغال هر منطقه دارد

جذب زائر، تأثیر بسیاری در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اشتغال هر منطقه دارد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: جذب زائر و استفاده درست از این پتانسیل تأثیر بسیاری در بعد اقتصادی، فرهنگی، معنوی و اشتغال هر منطقه دارد.

حجت‌الاسلام محمد احمدزاده امروز، ۲۹ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف کاشمر که در بقعه متبرکه سید حمزه (ع) برگزار شد، با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این ایام اخبار ناگوار جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش را می‌شنویم که باعث شده دل همه آزادی‌خواهان جهان غم داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان مقاومت اسلامی که در غزه و محور مقاومت اتفاق می‌افتد، با الهام از روحیه بسیجی است که امام راحل آن را بنیان‌گذاری کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل خود برتربینی در پیش همه مدعیان و با حمایت‌های کشورهای مدعی حقوق بشر و به اصطلاح انسان‌دوست، زنان و کودکان بی‌گناه را سلاخی می‌کند و به شهادت می‌رساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاشمر دومین شهر زیارتی خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت خیرین و واقفین شاهد ارتقاء خدمت‌گذاری به مردم و زائران در این آستان مقدس باشیم.

وی تأکید کرد: کاشمر ظرفیت بسیار خوبی برای جذب زائر و تکریم مجاوران دارد، امیدواریم این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای شناسایی و از آنها بهره‌برداری شود.

 احمدزاده عنوان کرد: همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقای وضعیت وقف و خدمت به مردم می‌شود و باید ظرفیت‌های شهرستان بیش ‌از پیش تقویت شود.

وی گفت: شهرستان کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان باید به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: کاشمر این ظرفیت را دارد که به جایگاه حقیقی خودش در جذب زائر برسد و از ظرفیت حضور زائران در بعد اقتصادی، اشتغال، فرهنگی و معنوی بهره لازم را ببرند.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام صادق خلیلی به‌عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر معرفی و از خدمات سید احمد حسینی در مدت‌زمان سرپرستی این اداره نیز قدردانی شد. پیش‌ از این، حجت‌الاسلام نیساری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر را عهده‌دار بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha