• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402083021801
  • خبرنگار : 50310

استاندار خبر داد: 

وزیر تعاون به زودی به لرستان سفر می‌کند

وزیر تعاون به زودی به لرستان سفر می‌کند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن دعوت برای سفر به لرستان، خواستار توجه جدی‌تر این وزارتخانه به تأمین مالی طرح‌های وزارت تعاون در استان شد.

فرهاد زیویار بیست و نهم آبان ماه، با سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه این وزارتخانه در لرستان، به تشریح مسائل و مشکلات این حوزه و لزوم تامین منابع مالی طرح‌های وزارت تعاون در استان پرداخت و گفت: انتظار می‌رود وزارت تعاون، توجه ویژه‌ای به طرح‌های نیمه تمام و در دست اجرا در استان داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری این وزارتخانه و حوزه‌های وابسته در فعالیت‌های اشتغال‌زا لرستان در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان گفت: راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام زیر مجموعه وزارتخانه و انجام پروژه‌های جدید در استان زمینه ایجاد اشتغال و تولید پایدار را فراهم خواهد کرد.

زیویار ضمن اعلام آمادگی لرستان برای سفر آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه برنامه‌های تهیه شده جهت بهره‌برداری بهینه از این سفر گفت: بررسی مشکلات و درخواست‌های واحدهای فعال زیرمجموعه وزارتخانه در استان، طرح‌های پیشنهادی به منظور سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های زیر مجموعه وزارتخانه و همچنین طرح‌های پیشنهادی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، بررسی مسائل ادارات کل تامین اجتماعی، بیمه اجتماعی صندوق روستایی و بانک توسعه تعاون در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

در این دیدار مرتضوی نیز با استقبال از دعوت استاندار لرستان برای سفر به استان و تقدیر از اقدامات انجام شده از ابتدای دولت سیزدهم در استان در رابطه با رفع مشکلات برخی طرح‌های وزارت تعاون، کار و رفاه در استان دستورات لازم را صادر کرد.

کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، جناب مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha