• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402083021929
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

پیروزی ملت غزه به زودی رقم می‌خورد

پیروزی ملت غزه به زودی رقم می‌خورد

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پیروزی مردم مظلوم غزه با توجه به فرهنگ مقاومت به زودی رقم می‌خورد.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا شامگاه (دوشنبه، ۲۹ آبان) در جلسه شورای اداری تیران و کرون، اظهار کرد: ایستادگی مردم غزه در برابر اسرائیل ناشی از فرهنگ ‌مقاومت است که از انقلاب اسلامی نشات گرفته و در بین جوامع اسلامی نهادینه شده است.

وی افزود: این فرهنگ مقاومت و عدم‌ سازش ملت‌های مظلوم عالم را نجات خواهد داد و به زودی فلسطین اشغالی رها خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به قدرت پوشالی غرب، تصریح کرد: آنان به واسطه ترس دولت‌ها پیش روی می‌کنند وگرنه در برابر ایستادگی ملت‌ها کم می‌آورند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درس ایستادگی و مقاومت که برگرفته از مکتب عاشورا بود را در جهان گسترش داده و دشمن هم از این تبلیغ ارزشی رنج می‌برد.

به گفته فدا، توسعه علمی و جهش انقلابی در حوزه‌های مختلف با فرهنگ ناب مقاومت، ایستادگی، عدم وابستگی و سازش ایجاد شده که کشورهای مظلوم از آن الگوبرداری می‌کنند.

وی تفکر بسیجی را راهبردی برای تعمیق ارزش‌ها و رفع نیازها دانست و اظهار کرد: روحیه بسیجی خستگی‌ناپذیر است و گرفتار دارایی‌های دنیایی نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، بهره‌گیری از تفکر بسیجی را فرصت‌سازی برای حل مشکلات بیان کرد و گفت: گروه‌های جهادی با همین روحیه، گره‌گشای مشکلات بودند که هم‌زمان با هفته بسیج طرح‌های آنان افتتاح می‌شود.

وی افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه، مسابقات فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و گردهمایی بزرگ بسیجیان را از جمله رئوس برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

به گفته فدا، طرح توزیع جهیزیه نوعروسان خانواده‌های نیازمند از تیران و کرون آغاز و شروع نمادین آن در این منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha