• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402083022009
  • خبرنگار : 30057

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

عرضه ۵۰ محصول خلاق در نمایشگاه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم/برگزاری رویداد جذب سرمایه

عرضه ۵۰ محصول خلاق در نمایشگاه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم/برگزاری رویداد جذب سرمایه

همزمان با آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، ۵۰ شرکت محصولات خود را با هدف بازاریابی و جذب سرمایه عرضه کردند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی امروز در محل دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کار کرد.

دکتر ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برگزار شده است، افزود: نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی از امروز  ۳۰ آبان، به مدت ۳ روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به منظور معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های شرکت‌ها، ایجاد ارتباط صندوق‌های مالی و سرمایه‌گذاری با این شرکت‌ها، تبادل تجربه بین فعالان زیست‌بوم فناوری و آشنایی دانشگاهیان و عموم علاقه‌مندان با فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، از ۳۰ آبان ماه به مدت سه روز، در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

ایمانی خوشخو، نمایش محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق عضو پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و برگزاری پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و فعالان زیست بوم فناوری و خلاق کشور را از جمله برنامه‌های این رویداد دانست و یادآور شد: در این نمایشگاه، ۲ نشست تخصصی با موضوعات انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و چالش‌های فرآیند جذب سرمایه و یک رویداد استارت‌آپی با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مدیران و فعالان زیست بوم فناوری و خلاق کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «فرصت‌های حضور در بازارهای جهانی انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای» عصر امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان با حضور محمد زهتابی (مدیرعامل مؤسسه فرهنگی پاییزان)، علی نادعلی‌زاده (مدیرعامل استودیو تاد)، جواد مطوری (مدیر و مؤسس استودیو الزهرا - VFX) و حامد جعفری (تهیه‌کننده سینمای انیمیشن و مدیر عامل استودیو هنر پویا) برگزار می‌شود.

همچنین نشست تخصصی دیگری با عنوان چالش‌های فرآیند جذب سرمایه، عصر روز چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ با حضور میثم زرگرپور (استراتژیست جذب سرمایه و مشاور توسعه کسب و کار)، محمدرضا معصومی (مدیر سرمایه‌گذاری گلرنگ ونچرز)، طه رضوی (مدیرعامل سایت شب) و سید محمدرضا فرحی (هم‌بنیان‌گذار بیمه بازار) برگزار می‌شود.

رویداد جذب سرمایه (demo day) از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد است که روز چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ با حضور شرکت‌های منتخب و حاضر در نمایشگاه و شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha