• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402083022223
  • خبرنگار : 71516

نعیم قاسم هدف اشغالگران از جنگ غزه را بیان کرد

نعیم قاسم هدف اشغالگران از جنگ غزه را بیان کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی یک عمل عظیم و جاودان در تاریخ و عصر کنونی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی یک عمل عظیم و جاودان در تاریخ و عصر کنونی و جهش چشمگیری به معنای کامل کلمه در عمل مقاومت است.

وی گفت: هدف رژیم اشغالگر از کشتارها در غزه دو مساله است. یکی ترساندن فلسطینی‌ها و حامیانشان و دوم جدایی انداختن بین ملت و مقاومت. کشتارهای انجام شده توسط اشغالگران مقاومت را به عنوان یک گزینه مردمی در میان کودکان و جوانان و بزرگسالان و در آینده تقویت خواهد کرد. نتایج این جنگ قبل از اینکه به پایان برسد واضح است. دستاورد طوفان الاقصی دستاوردی عظیم است.

نعیم قاسم تأکید کرد: مادامی که مقاومت ثابت و مصمم است رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیانش شکست خواهند خورد. این شکست را به زودی خواهیم دید. مقاومت راه خود را باز می‌کند و کشتارها از بین خواهد رفت. حزب الله بخش جدایی‌ناپذیری از مقاومت در راه فلسطین است و با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کند و در وضعیت جنگ با رژیم اشغالگر است.

نعیم قاسم خطاب به کشورهای غربی گفت: به جای اینکه از ما بخواهید جنگ گسترش نیابد و تنها در نوار غزه باقی بماند، جنگ غزه را متوقف کنید. مادامی که تجاوز ادامه دارد، احتمال گسترش جنگ و نتایج منفی آن وجود خواهد داشت. ما اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد مقاومت فلسطین در غزه قادر است برای یک دوره طولانی پایدار بماند. به دلیل عدم توانایی دشمن برای تحقق اهداف خود پیروزی مقاومت اتفاق خواهد افتاد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: آنچه یمنی‌ها انجام دادند، یک اقدام جسورانه بود که نشان می‌دهد این امت امکانات بزرگی دارند که به نتایج مثبتی منجر می‌شود. کشتی صهیونیستی که جنبش انصارالله یمن آن را توقیف کرد، آغازی برای یک حمله بسیار بزرگ به اقتصاد اسرائیل خواهد بود. برادران یمنی ما مصمم و با اراده هستند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند. آنها همان کسانی هستند که از سال ۲۰۱۵ تاکنون مقاومت کرده‌اند.

وی گفت: کشورهای عربی و اسلامی باید ولو به صورت جزئی اقداماتی علیه دشمن انجام دهند. اینکه کشورهای عربی برای تبرئه خودشان به ساکنان غزه مواد غذایی و کمک بدهند، کافی نیست.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه با بمباران بیشتر شمال و جنوب این باریکه امروز(سه شنبه) وارد چهل و ششمین روز خود شد. شمال غزه با تخلیه بیمارستان‌ها بدون خدمات بهداشتی و پزشکی شد. حماس به رغم درگیری‌های مقاومت با اشغالگران اعلام کرد، به آتش‌بس نزدیک شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha