• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402083022284
  • خبرنگار : 50635

مسئول بسیج اساتید دانشگاه هرمزگان:

نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور برگزار شد

 نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور برگزار شد

ایسنا/هرمزگان مسئول بسیج کانون دانشگاه هرمزگان خبر از برگزاری نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور با حضور ۳۰ هزار نفر از اساتید دانشگاه داد.

مجید کریمی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی وفرهنگی بسیج اساتید کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی، اظهارکرد: بسیج اساتید در سراسر کشور جبه‌های علمی و فرهنگی را در موضوعات مختلف به فراخور زمان‌ها برگزار می‌کند. در این هفته به مناسبت هفته بسیج نشست سراسریبا حضور ۳۰ هزار نفر از سراسر کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ها در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود. برنامه استانی توسط خود استان و با حضور میهمانان استانی برگزار می‌شود که امروز افتخار میزبانی سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان را داشتیم.

مسئول بسیج کانون دانشگاه هرمزگان بیان کرد: در برنامه سراسری که به صورت برخط و با حضور تمام ۳۰ هزار نفر برگزار خواهد شد از صحبت‌ها و بیانات رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین استفاده می‌کنیم.

کریمی، هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی بسیج اساتید را حل مسئله دانست و بیان کرد: جبه‌های فرهنگی همواره در موضوعات مختلفی از جمله مسائل منطقه‌ای، روابط بین‌الملل و ... برگزار می‌شود که اساتید خبره‌ای برای هم‌اندیشی و ایجاد گفتمان در این جلسات حاضر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رویدادهای مختلفی در طول سال برگزار می‌شود که رویدادهای نوآورانه، کرسی‌های نقد و نظر، نظریه‌پردازی ترویجی،برنامه‌های جهاد تبیین و ... از جمله آن‌هاست.

مسئول بسیج کانون دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: بسیج اساتید ابتدا مسائل را احصا می‌کنند و سپس در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌کنند. حاصل این بررسی در یک نشست تحت عنوان جبهه علمی فرهنگی مطرح می‌شودو به عنوان یک بسته سیاستگذاری به مسئولین ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha