• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۶:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402083022553
  • خبرنگار : 71675

این تیم را رها نکنید!

این تیم را رها نکنید!

بازیکن سابق تیم ملی بیان کرد: حسین عبدی و این تیم باید حفظ شوند و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم. ما نفرات خیلی خوبی داریم که از این مسابقات هم تجربه خوبی را بدست آورده اند.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت تیم ملی نوجوانان مقابل مراکش در جام جهانی نوجوانان اظهار کرد: در نیمه اول هر دو تیم موقعیت داشتند که استفاده نکردند. در نیمه دوم مراکش بهتر از ایران ظاهر شد و مدام از سمت چپ روی دروازه ما حمله می‌کردند که سرانجام یکی از همین ارسال‌ها تبدیل به گل شد.

  • ببینید

خلاصه بازی ایران ۱ - ۱ مراکش (۱-۴ پنالتی‌ها)

او ادامه داد: حسین عبدی سرمربی تیم ملی وقتی ضعف ایران را در سمت چپ دید دو تعویض هم انجام داد اما سرانجام ما از همین نقطه گل خوردیم. در سایر خطوط خوب بودیم هم در فاز دفاع و هم خط حمله. البته این را هم بگویم بد موقعی گل خوردیم.

حیف شد حذف شدیم

نصرتی افزود: حیف بود این تیم حذف شود ریرا پتانسیل صعود به مراحل بالاتر را داشتیم. حمایت خوبی هم از این تیم شده بود. در ضربات پنالتی آنها بهتر از ما عمل کردند و ما حتی شانس این را هم داشتیم که با برگرداندن پنالتی در VARشانس صعود دوباره را داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد. البته این را هم بگویم در جام جهانی زمان زدن چیپ نبود و باید کادرفنی بازیکن زا توجیه می کرد که چنین کاری را انجام ندهد.

بازیکن سابق تیم ملی بیان کرد: حسین عبدی و این تیم باید حفظ شوند و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم. ما نفرات خیلی خوبی داریم که از این مسابقات هم تجربه خوبی را به دست آورده‌اند. عبدی و شاگردانش تا به امروز نمرات قبولی گرفته‌اند. باید بگویم تیم نوجوانان الگویی برای فوتبال و حتی رشته‌های دیگر ورزش  می‌تواند باشد.

نصرتی تصریح کرد: ۴،۵ بازیکن تیم ملی نوجوانان واقعا در این مسابقات خوب بودند. البته این استدلال بنده است. آرشا شکوری، یعقوب براجعه، کسری طاهری، امیرمحمد رزاق‌نیا و اسماعیل قلی‌زاده بازیکنانی هستند که آینده درخشانی دارند و می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. این تیم در آینده‌ای نزدیک تیم ملی جوانان را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha