• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402083022607
  • خبرنگار : 50635

معاون سیاسی استانداری هرمزگان:

سازماندهی و شناسانه‌دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است

سازماندهی و شناسانه‌دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سازماندهی و شناسنامه‌دار شدن تورهای گردشگری به مقصد هرمز با هدف جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

احسان کامرانی امروز (سی آبان‌ماه)، در نشست بررسی مسائل و مشکلات هرمز با محوریت مسائل فرهنگی و اجتماعی این جزیره با اشاره به نگاه رهبرمعظم انقلاب به جزیره هرمز تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین نگاه ویژه‌ای به هرمز و رفع مشکلات مردم ساکن در این جزیره و تسریع در روند توسعه آن دارند.

وی بیان کرد: با دستورات و پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان، اقدامات مناسبی در راستای رفع مشکلات مردم ساکن در جزیره هرمز در دستورکار قرار گرفته که نیازمند استمرار است.

زیرساخت‌های توسعه گردشگری سالم، تقویت شود/ سازماندهی و شناسانه‌دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های سالم گردشگری زمینه رونق فعالیت‌های اقتصادی در جزیره شده که ضروری است زیرساخت‌های گردشگری جزیره متناسب با روند افزایشی حضور گردشگران با جذب سرمایه‌گذاری و پیوست فرهنگی تقویت شود.

وی تصریح کرد: سازماندهی و شناسنامه‌دار شدن تورهای گردشگری به مقصد هرمز با هدف جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

کامرانی با تاکید بر حضور ملموس دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در هرمز افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه فرهنگی و اجتماعی ضروری است اقدامات فرهنگی و اجتماعی ملموس‌تری برای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی در این جزیره و بهره‌مندی مردم و گردشگران از برنامه‌های فاخر در دستور کار قرار دهند.

برنامه‌های ملی و منطقه‌ای فرهنگی و ورزشی در هرمز برگزار خواهد شد

این مسوول ادامه داد: برگزاری رویدادهای ملی و منطقه‌ای فاخر در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی به میزبانی جزیره هرمز برنامه‌ریزی شود.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمز به عنوان نماد مقاومت در کشور شناخته می‌شود، گفت: توسعه فعالیت‌های سالم گردشگری در جزیره هرمز که زمینه ساز شکوفایی اقتصاد مردم جزیره است در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

کامرانی افزود: جزیره هرمز در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی متناسب با جمعیت خود تقدیم انقلاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی، دینی و اعتقادی مردم جزیره هرمز از اهمیت بسزایی برخوردار است و این روحیه نباید خدشه‌دار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha